Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Daar kunnen we lang of kort over zijn maar het was een stijlvol en net horloge.

Eens. 41mm is tokkiesized glimmerbak.

Datejust moet 36mm en fluted vind ik. Met gladde bezel is t toch net teveel een OP.

2 likes

Ik ben wel wat nostalgisch en ik vind de oude bond fantastisch. Maar een nieuwe ook fijn uiteraard (nieuw uurwerk, nieuwe band etc). De maat van de oude lijkt me wel wat lekkerder voor mij.

1 like

Airking overwogen?

Grappig dat de “flipper bb” dit wint. Iedereen wil hem…even :grin:

3 likes

Snap het helemaal. Het is geen klein horloge, maar het valt nog betrekkelijk mee. De maat op papier en hoe het op de pols valt, zijn toch twee verschillende dingen.

Ik vind de voordelen van de nieuwe opwegen tegen diens nadelen, maar het is nooit makkelijk om te kiezen :sweat_smile:

1 like

:joy:

Ik heb hem nu een klein half jaar en toch ook al eens gedacht om hem te laten gaan, ongeveer exact op het moment dat ik die zilveren zag, maar vind het een te aangenaam horloge om zomaar te lossen. Met zilver zou ik me toch zorgen maken om eventuele verkleuring; met de blauwe is het gewoon zorgeloos rondlopen.

1 like

Liever de versie hier tussenin met ref. 2220.80 of 2221.80, de ene is Quartz en de andere automaat.
Die heeft een alu bezel inlay en opgelegde markers :slight_smile:

4 likes

Omega Seamaster 300 in het blauw.

14 likes

Vind ik te druk. Vind de Datejust 41 mooier.

1 like

Heb je al een besluit genomen? Buy or not to buy?

Planet Ocean natuurlijk :wink:

1 like

Middelmatig ding man…

Als je in de buurt bent mag je die van mij wel passen.

1 like

Het is iig geen Seiko band zoals je in de advertentie zegt :innocent: Dat zou je nu moeten weten.

Scherp… niet bewust en aangepast :+1:

2 likes

• Grand Seiko SBGV245
  • Oris Aquis Upcycle

0 stemmers

Als je die Oris overweegt zou je @GiveMeYourDough voor een wat euro’s ook je horloge onder handen kunnen laten nemen voor een mooier resultaat.

Dit ziet er uit alsof hij door Bethesda is geprogrammeerd (voor de eckte nerds onder ons die weten wat ik bedoel).

2 likes

Something blue:

• IWC Mark XVIII Petit Prince
  • Jaeger Lecoultre Reverso Tribute
  • Rolex Datejust 36

0 stemmers

NotA

6 likes

:sunglasses:

16 likes