Tot dat je Patek en Richard mille kan betalen, dan gaat er heel veel boven Rolex.
Ik heb het over een every day watch for every occasion. Ik heb laatst ook een 5711 in mijn hand gehad. Schitterend mooi horloge. Maar de band en sluiting wint het niet van een Rolex Oyster band.
Nee joh. Zeker niet deze el primero voor de shadow
Tof ding zeg!
Ja die zijn leuk. Helaas heb ik deze al een hele tijd terug verkocht. Stom natuurlijk
zou er graag nog 1 eens terugkopen.
Dat heb ik dus juist helemaal niet. Ik heb nu twee Rolexen en een stuk of zeven Omega’s.
En waar ik wél nog steeds Omega’s op het wensenlijstje heb staan geldt dat niet voor Rolex.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze allebei fantastisch, maar wbt ontwerp heb ik het wel gezien. Omega biedt veel meer variatie en dus keuze.
Het blijft groen. Blauw is overigens Ali Express zooi.
Die witte stiksels in de groene band zijn hierbij belangrijk. Blauw leer met witte stiksels zal ook tof staan!
Rolex Datejust 41 126300 blue
Rolex Datejust 41 126300 rhodium
- Rolex Datejust 41 126300 blue
- Rolex Datejust 41 126300 rhodium
0 stemmers
Blauw. Geen twijfel mogelijk. De grijze zou saai zijn in combinatie met je collectie als beide tudors eruit gaan.
Ja dat denk ik ook. Vind de blauwe ook het meest sprekend.
Zou wel echt gruwelijk zijn zeg. 3x Rolex en een Speedmaster. Nu overigens ook niet te klagen met de twee Tudor’s. Vind ze werkelijk waar prachtig, maar mijn Rolexen geven mij toch een ander/specialer gevoel.
Ik vind zo’n Datejust 41 met gladde bezel en Oyster band een mooie dressy maar toch sportieve toevoeging. Simpel maar perfect in zijn eenvoud en met de PCLs een mooie wrist presence.
Echter zijn de twee Tudor’s ook een leuke speelse toevoeging in mijn collectie. Maar eens even goed over nadenken…
Toch zou ik wel de 36 pakken Dan komt ie veel meer tot z’n recht.
Voor mijn pols echt te klein. De 42mm Explorer II draagt zo bij mij:
Die 41mm datejust die in werkelijkheid draagt als een 39.5mm kan mijn pols prima hebben. Vind de gladde maar strakke bezel van de 41 erg mooi, beetje a la Rolex Explorer I 39mm 214270. De Datejust 36 heeft een bolle gladde bezel a la Oyster Perpetual.
Deze strakke gladde bezel vind ik het mooist:
Sowieso vind ik zo’n Datejust 41 met gladde bezel en Oyster band met PCLs er fraai want het is eigenlijk een beetje een dressy Explorer I 39mm met een simpele naar elegante wijzerplaat met applied Rolex logo (en datum puist)
Wil graag weer een zwarte duiker toevoegen.
De keuze is gevallen op onderstaande 2. De Seiko SPB077 reeds eerder in bezit gehad en beviel zeer goed. De Certina DS Action Diver is daarintegen wat speelser met de gekleurde secondewijzer, heeft een handige duikers extensie en 80 uur gangreserve ipv 50 uur van de Seiko.
- Seiko SPB077
- Certina DS Action Diver
0 stemmers
Een blauwe duiker van omega, maar welke?
Omega seamaster bond 2531.80 tritium
Omega seamaster bond 2531.80 super luminova
Het huidige model seamaster
- Seamaster bond tritium
- Seamaster bond luminova
- Huidige versie seamaster
- Andere blauwe duiker
0 stemmers
Hij is 39.5mm
Dat is hij geenszins met de bulky en bling kast, de wijzerplaat met grote lume blokken en cijfers. Zo’n moderne DJ is geen dress watch meer.
Nooit geweest overigens
Voor mij de nieuwe. Grappig, ik was vanochtend nog aan het denken of het geen idee zou zijn om deze te kopen en te zien of ik het daar niet mee zou kunnen stellen. Ik weet alleen niet of hij het zou halen van de BB58 die toch wat meer ingetogen is.