Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Alhoewel dit ook geen verkeerde combinatie zou zijn. Zou wel iets totaal anders zijn dan de Submariner en de Explorer II…

3 likes

Eigenlijk is dit een super combi! Maakt hem net wat chiquer, en minder wannabee sportief.

100% uitslag, de keuze is gemaakt, @HanDavinci

3 likes

Het is niet te vergelijken.

Fluted is de extra prijs meer dan waard.

2 likes

Rationeel gezien snap ik de gedachte. Maar idd, combi jubi/fluted maakt t horloge geweldig. Verschillende mensen hier, die best een collectie hebben waar knallers in zitten, blijven fan van DJ fluted op jubi. Dat zal een reden hebben, denk ik. Smooth/oyster is ook gaaf. Maar ik zou er eerder op uitgekeken zijn.

2 likes

Ik kan je zeggen dat ie misschien insta-saai is, maar in het echie echt enorm mooi mag heten. GS zie je irl op een kilometer afstand al glinsteren, en dat is bij deze ook zo.

1 like

Je bent er allang uit toch? 2 maal BB in de sale en deze ervoor terug.

En toch heeft zo’n gladde bezel met Jubilee band ook wat.

2 likes

Wat is er trouwens met die endlinks van dat model aan de hand, of beter gezegd, het ontbreken er van :face_with_monocle:

1 like

Ik zou zelf oyster two tone fluted 36 met donkerblauwe plaat nemen. Of de palmbladeren.

2 likes

Niet mee eens, het is óf smooth&Oyster óf fluted&jubilee. dit mixen is voor niemand leuk.

5 likes

Ik vind gladde bezel en jubilee ook top staan! Ik zit in kamp @RLC :sweat_smile::+1:

@Drebin jij hebt toch zo’n zwarte datejust 41 gladde bezel en Jubilee band gehad?

Is zo’n dj eigenlijk nog gewoon te koop bij de ad?

Waar anders?

Ik had begrepen dat populaire modellen niet meer zomaar te bestellen zijn.

Krijg je een idee

4 likes

Genau

Toch wel erg gaaf hoor!!! :heart_eyes:

En wat is je ervaring met de gladde bezel en Jubilee band combinatie?