- AnOrdain
- Staudt
0 stemmers
De Staudt is misschien het ‘betere’ horloge, en gaaf dat het Nederlands is, maar elke keer als ik een AnOrdain zie denk ik ‘gaaf!’. Daar dus op gestemd!
Naast dat ik 41mm, achteraf, toch te groot vond. Vond ik de combinatie Jubilee en Smooth best mooi. Maar inmiddels wat ervaringen verder zou ik een smooth bezel alleen nog met een Oyster nemen denk ik
Wijzers. Yuck. Kortom: Staudt for life, G.
Makkie deze
Edit: Nu met fotos erbij toch niet makkelijk
Nu met foto
Rolex altijd nummer 1
En een two tone, fluted bezel, zwarte plaat op jubilee …
Het is gewoon wat je zelf tof vindt.
Maar Jubilee band en een fluted bezel zijn voor mij onlosmakelijk aan elkaar verbonden 🤷🏻
Gladde bezel past perfect bij een Oysterband (gewoon een sportief ding en ook netjes
)
Tja, een Jubilee met fluted is stunning uiteraard (heerlijk chique
)
Nou vooruit, een bonus DJ41 Everose Jubilee met een fluted bezel (super chique )
APRO battle! Ik ga voor blauw. Een goede tweede plaats naar zilver omdat de dial voor mijn gevoel aansluit bij de kast.
Maar wat zou HF doen?
0 stemmers
Aangezien je toch voor blauw gaat, bevestig ik gewoon je keuze.
Maar vind blauw ook mooist. Dus kom je weer mooi weg.
Heuer Monaco of Grand Seiko SBGA373
De Monaco is in bezit de GS niet maar lonkt…
0 stemmers
Hahah. De blauwe staat ook in bestelling. Heb wel een uitnodiging gekregen om binnenkort langs te komen om verschillende kleuren en maten te passen.
Aangezien de levering tijd zal innemen kan ik me nog bedenken. Maar weet vrijwel zeker dat ik voor de 37mm ga. De 39 en 41mm ogen log en een chrono in 38mm te druk.
Heb ik er maar vier?
Beter kijken.
@jurk is een goede vriend van me, ook buiten hf. Maak je geen zorgen!
Zeker.
De 39 log? Nou nee hoor! De 39 is extra-phin, oorspronkelijke jumbo maatvoering. Het enige nadeel is dat extra moeilijk te bemachtigen zijn…