Misschien moet ik zeggen dat de maatvoering, AP logo boven en wijzers van de 37mm me zo op de foto’s beter bevallen.
Ik ga hier gebruik van maken
Edit: we doen gewoon een extra pol.
- 39mm (foto boven)
- 37mm (foto onder)
0 stemmers
Misschien moet ik zeggen dat de maatvoering, AP logo boven en wijzers van de 37mm me zo op de foto’s beter bevallen.
Ik ga hier gebruik van maken
Edit: we doen gewoon een extra pol.
0 stemmers
Ik vind het te veel logo bij de 39mm.
37mm is naar mijn mening meer in balans.
Daar ben ik het zeker mee eens. Ik vind automatic onder ook mooier. Jammer ook dat die tekst ontbreekt bij de 41.
Maar gefeliciteerd man, toch gefixt!
Altijd blauw. Ik heb dit weekend een blauwe 41mm Royal Oak in mijn handen gehad. Echt fenomenaal! Mijns inziens de mooiste variant.
Bedankt!
Poll kan gesloten worden!
Zou in jouw geval voor een 39mm variant gaan. Kan mij niet voorstellen dat een 37mm niet klein valt.
En ik vind het waanzinnig mooi en fijn om te horen dat je alsnog die AP geleverd gaat krijgen.
Ik hoop dat die snitch/rat/verrader a.k.a. dikke vette verliezer die Schaap Citroen had gebeld nu lekker figuurlijk van binnen kapot gaat van jaloezie.
Like voor je eerste twee zinnen. De rest is gewoon sneu.
Weet het niet hoor. Die oogt zo groot. Lug to lug van de APRO 37mm versie is 47mm.
Deze ex-ML39 van me had een lug to lug van 45mm.
Ik heb het al eerder gezegd, de 41 Royal Oak draagt hetzelfde als de 41 Submariner. En aan de foto’s van je 124060 te zien kun je dat makkelijk hebben. Ga nou maar passen, dan zie je het vanzelf!
Jij doet er een stapje bovenop met de 41mm. No way
Aanvulling: de APRO 39mm versie heeft een lug to lug van 49mm. Dat is best groot voor een horloge met geïntegreerde band imho.
Deze schattige Rolex met 36mm kast en een lug to lug van 42mm stond me prima.
De hoek van de 41 is scherper naar binnen, waardoor hij toch mooi valt. Er zijn ook genoeg filmpjes op YouTube die dit goed laten zien.
Wow mooie AP. Is ie binnen? Proficiat!
U ziet daar een ex Maurice Lacroix 39mm van me. De APRO moet ik nog even op wachten, bedankt!
I know hoor.
Ik weet t niet. Super gaaf etc maar is dit draagbaar? 1 tik op die scherpe facetten en wat dan?
Mn punt: fantastisch en mooi enz enz maar hoe draagbaar is dit? Heb je er de ballen voor en accepteer je krassen en tikken?
Is een DJ draagbaar? Is een Sub draagbaar? Is een SD4K draagbaar? En alles wat er tussen zat? Ja.
Dan is dit horloge ook draagbaar.
De beste man verkoopt hypotheken, geen handgevangen zoutwaterkrokodillen.
Die APRO is zodanig strak en prachtig, ik zou t niet aandurven te dragen
Mag je nog mensen meenemen?
Alles is weer mooi te krijgen. Snap je zorgen, maar geen zorgen, ik maak me geen zorgen.
47mm L2L is net de sweet spot. Laat de grote-horloge-brigade maar lallen.
Ik wil er nog graag zo’n 36mm Explorertje bij.