Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Damasko en Seiko kunnen wellicht ook beide weg?

1 like

Huh? En je bent nog super jong!

Jup

Je krijgt alleen maar spijt van de dingen die je niet hebt gedaan Kasper

Be wild.

Daar zijn de meningen over verdeeld. Jouw mening is ons duidelijk. Wachten duurt lang

Aquaracer lijkt wat ondergewaardeerd maar zou ik toch graag in mijn bezit willen hebben.

1 like

Vind ik ook. Mooi ontwerp die aquaracer.

1 like

Absoluut! Ik heb de Sinn gestemd omdat ik dat vergrootglas boven de datum minder vind. Ik zie er het nut wel van in, maar liever zonder. Verder is het echt mooi!

1 like

Doet mij verlangen naar het weekend

Ow wacht

75sq

2 likes

Ik denk dat dit close wordt

Oyster of Jubilee?
  • Oyster
  • Jubilee

0 stemmers

64% is het daar niet mee eens.
Want:

+1

2 likes

Dat! Én hij is te groot.

Je ziet het verschil heel goed tussen de gmt tudor, die ook fors is, de date just dial is gewoon gigantisch in vergelijk met de tudor.

1 like

Ik vind hem zo, in 41mm, wel de mooiste configuratie hebben (op Oysterband en gladde bezel).
Voor mij ook te groot en PCL’s vind ik niet zo geweldig, maar fluted en jubilee maakt hem in 41 veel te flashy.

Daarom vind ik de Explorer 39 nog steeds het mooist. Ingetogen, geen PCL’s en de ideale maat.

4 likes

sinn sowieso t.o.v. elke Aguaracer :see_no_evil:

2 likes

Kan er maar één zijn, de Sinn natuurlijk :smiley:

2 likes

Dat was ook waar ik een beetje tegenaan liep met de Datejust. Een keer een een oyster/smooth geprobeerd in 41 mm (zwarte wijzerplaat) maar ik vond het een beetje een saai horloge door de grote wijzerplaat waar eigenlijk niks spannends op te zien is behalve een datumvenster. Toen een keer een blauwe azzuro geprobeerd met smooth/jubilee maar vond de combi niet zo mooi en ook de wijzerplaat weer wat saai en groot. Vervolgens een jubilee/fluted gepast in 41 mm (zwarte wijzerplaat) maar dat vond ik veel te flashy. Op zich tof als het je stijl is, maar past niet echt bij mij. Nu heb ik een nieuwe Explorer en die is niet van mijn pols af te slaan. Het formaat was eerst even wennen maar als je daar eenmaal doorheen bent, is die echt perfect (18.5 cm polsmaat). Misschien dat ik nog eens een 36 mm datejust ga proberen met fluted bezel.

3 likes

Ik had niks anders verwacht van team Sinn :sunglasses:

4 likes

Ik vind zo’n Sinn net wat meer karakter uitstralen.

2 likes

Dj = flashy. :champagne:

Is ook een waanzinnig horloge. Ik heb hem ooit zelf ook gehad, maar toen had je ze voor 5k tweedehands. Maar nu helaas voor mij en no go. Los van de prijzen van 9k of meer heeft Vrouwlief deze ook als beater. En ik ga dan niet met en b*tch size 36mm aankomen als zij een 39mm heeft :crazy_face:

Maar de Explorer I 39mm 214270 MKII is zeker een van de mooiste allround Rolexen ooit. Onbegrijpelijk dat Rolex de 39mm uit de collectie heeft gehaald en nu helemaal geen 39mm meer heeft in het assortiment. Alhoewel en Datejust 41 39.5mm zou moeten meten