Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Niemand betaald hier 3200 euro voor. Zowel dan graag een PB. :joy:

1 like

Haha, dit was ook een slecht voorbeeld geweest. :sweat_smile:

2 likes

12% valt mee. Kijk mijn 30 dan.

Daarentegen is 414% in de plus wel aardig.
Jammer alleen dat het hier geen Daytona betreft

1 like

Das niet leuk neen.

1 like

Ben wel benieuwd naar deze uitkomst. Het gebruikelijke vs het vreemde. Qua specs komen ze beide redelijk overeen.

PP vs A&S
  • Patek Philippe
  • Arnold & Son

0 stemmers

1 like

Puur qua uurwerk vind ik die A&S mooier. Maar met de rest erbij

4 likes

Dit wordt typisch een gevalletje ik kies patek want dat is patek. :sunglasses:

3 likes

De CdG van die A&S is vele malen mooier, soort Fibonacci en laat die van de PP simpelweg verbleken.

Maar verder geef ik geen apenkont om zichtbodems maar puur op basis van de deze foto’s duidelijk de A&S

1 like

Volgens mij juist niet, geen Patek want Patek. Net als veel mensen hier elke keer in de ‘neem nou eens iets anders dan een Rolex’ kramp schieten

2 likes

Sonnenschliff natuurlijk!

Maar draai hem eens om? Want ik vermoed dat die tweede, als ik op de kroon af ga, lelijker gaat zijn. Ik laat me graag corrigeren. :slight_smile:

Die kroon ziet er van vooraf precies zo uit.

No shit. Maar ik hou m’n hart vast voor de wijzerplaat die bij zo’n kroon hoort.

1 like

Ik verwacht juist dat hij ter compensatie adembenemend mooi is.

^ik neem dit terug :face_with_hand_over_mouth:

2 likes
1 like

Oh mijn hemel wat lelijk.

Ik kreeg het vermoeden al toen ik het verhaal las van een merk wat sinds 1860 zo dood als een pier was, om via een marketing constructie in 95 weer in leven te worden geblazen met in de achtergrond La joux perret, oftewel Citizen. Dat ze dat merk met het jaartal 1764 durven te voeren is een gotspe van jewelste. Hmmm.

Patek dus. Want Patek, dank je wel. Dan haal ik m’n Sonnenschliff wel bij Junghans of Nomos.

1 like

Haha is ook iets wat volgens mij alleen ik zou kopen. Voor mij een leuke toevoeging omdat het zo apart is en waaraan het vele handwerk en afwerking van verre is te zien. Zeker omdat ik de laatste tijd alleen horloges in de categorie heb gekocht “extreem voor de hand liggend” vind ik dit ding wel echt leuk.

3 likes

Deze was zeker net verkocht

4 likes

Tja, als er een gewone wijzerplaat in had gezeten
 Maar dan nog mis ik de secondenwijzer en vind ik de keuze voor "Arnold & Sons* als merknaam dodgy as fuck. Ik vrees inderdaad dat ook ik het horloge niet had gekocht. Aan de andere kant ben jij de man die alles al heeft, dus yolo.

Dat zijn wel de betere kanonnen.

2 likes

Als ik het geld had, dan had ik hem gekocht en nooit meer pizzahut.com nodig hebben gehad.

1 like

Het merk heeft wel fraaie horloges vind ik, maar eerlijk is eerlijk, wat je nu hebt gekocht is niet zo mijn smaak. Absoluut kudos voor het buiten de gebaande paden wandelen. Als je er maar schik van hebt toch.
Misschien is zo’n Jacob&co wel wat voor jou :innocent:

1 like