Hamilton vs certina geef ook graag aan waarom
- Hamilton
- Certina
0 stemmers
Op de naam na is de Hamilton mooier.
Die certina vind ik mooier, maar misschien net iets te groot voor jouw pols?
Zijn toch totaal verschillende horloges? Zie niet echt in hoe je hier tussen kan kiezen of twijfelen.
Zou klein moeten vallen door de korte lugs…
Hoezo niet? Ga ik zoals altijd voor de duiker of toch een field watch erin…
Voor mij geen moeilijke keuze, die Certina is heer en meester…
Ah zo. Ja, dan heb ik eigenlijk je collectie erbij nodig. Nu snap ik niet helemaal waarom en waarover je twijfelt.
Zou zelf voor de Hamilton gaan omdat ik geen behoefte heb aan nog een duiker, maar ik vind de Certina wel veel mooier. De C-shape van de Hamilton staat hem niet vind ik…
Momenteel Tudor bb58 en casioak. De hamilton is mooi maar geen saffier en idd de vorm van de kast is bizar. Maar toch vind ik hem iets uitstralen. De certina heb ik niets op aan te merken buiten de hoogte…
Je hebt al een duiker, dus Hamilton gestemd
Bedankt maar heb de keuze mee naar huis genomen de khaki was mooi maar té klein naar mijn zin… en lag niet zo makkelijk op de pols dus
Lekker, gefeliciteerd!! tof design
Gast, je Poll was automatisch gesloten.
Maar Hamilton. Ten eerste omdat ik de Certina niet bijster mooi vind, ten tweede omdat ik geen enkele merkbeleving heb bij Certina. Maar de crosshair, minute-track en alle strepen op de bezel zijn druk.
Die Hamilton is ook niet perfect. In mijn hoofd moet je kiezen: witte lume en witte print, of alles beige. Maar niet deels wit printen en de rest in fauxtina. Ik zou een andere field watch nemen.
Oeps. Ik was te langzaam. Eh, veel plezier van de Certina?
Mijn hart zegt dat ik de rosé mooier vind, mijn hersenen en portemonnee vinden de stalen mooier
0 stemmers
Welke horloge vinden jullie leuker? 70s De Ville (caliber 565) of de rond tien jaar oudere Seamaster (caliber 562)?
0 stemmers
welke van de 2 zou het beste bij de BB58 zwart passen ? De “safe” zwarte of de blauwe?
0 stemmers
Goud is mooier bij deze.