Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Dat is natuurlijk ook de beste en verstandigste keuze.

Ze zijn ook gewoon echt verschillend!

.

• Zenith
  • Jaeger LeCoultre

0 stemmers

1 like

Klopt, geen Rolex natuurlijk.

Maar zonder gekheid. Beiden gepast vorig jaar en beiden prachtig!

6 likes

:rofl:

Hmmm, op die foto lijkt die Zenith best groot. Nu vertekenen die foto’s altijd, maar ik hoop dat hij irl wel redelijk compact is.

1 like

Deze dus wel. Die andere twee zijn een beetje: The Watch you want and can’t have AP Royal Oak, the watch you buy to scratch the itch GP of Chopard. Dan zou ik nog eerder voor die Czapek of zo gaan.

Is compact hoor. Ik kwam thuis en het eerste wat mijn vrouw zei, en dat zegt ze normaal nooit, tjonge die is best klein… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dacht ik al maar ook dubbele prijs en volgens mij scheelt de kwaliteit niet dermate…

1 like

17k of zo

4 likes

Mooie plaat

Die is wel absoluut mooier. Maar ook weer ruim 2 maal de prijs en dan nog een beetje.

Denk het niet.

1 like

Ook gaaf…ook de band echter bezel helemaal rond ipv octa…

Vind bij nader inzien de Chopard meer eigen gezicht hebben. Maar zou voor een Czapek gaan

1 like

Ken het merk niet zal me eens erin verdiepen

Maar dat is toch niet te vergelijken?! Die zijn veel duurder dan een chopard of GP :see_no_evil:

Dacht dat die ook 12-15k waren. En vaak is een budget bij horloge liefhebbers een rekbaar begrip :crazy_face:

Je denkt niet goed. Meer in de categorie AP en list patek 5711😎

1 like

Hoe bewaar jij het liefst je horloges?

5955063

• Roll
  • Pouch
  • Etui
  • Kist
  • Kast want ik heb ook nog flessen whisky en zonnebrillen
  • Ik ben niet zo’n geordend type dus op een hoop
  • Ik heb een one watch collection dus altijd om de pols
  • Anders nl …

0 stemmers

6 likes

Kist, roll en pouch en meestal eenntje om de klauw. Dat is dus op drie (als de pols ook telt vier) manieren bewaren!

Ik mis de watch stand, die gebruik ik namelijk.

1 like

Niet doen, krijg je spijt van! Van 2 knallers naar 1 knaller…

1 like