Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Same look, prima merk/horlogehuis en < 5 k

5 likes

Ben er ook nog niet uit maar spookt wel door mijn hoofd. Of misschien alleen de Seiko wegdoen voor de BB58 (en dan cash bijleggen) maar ben bang dat ik dan ook weer spijt krijg. Voor nu iig een zwarte crafter blue strap onderweg voor de Marinemaster. Even kijken of dat de keuze vereenvoudigd.

2 likes

Marine Master houden, Oris eruit en de BB58 erin. Desnoods even het spaarvarken aanvullen eerst :pig2:

1 like

Etui natuurlijk!!

9 likes

Nou, roept u maar. Welke van deze drie iconische sport horloges krijgt de RLC-badge “The greatest iconic sports watch of all time in the horological history of great sports watches”

• Submariner
  • Speedmaster
  • Reverso

0 stemmers

1 like

In een display box

4 likes

Die twee lege plekken. Oei. Die moeten aan je vreten.

4 likes

De symmetrie is er een beetje uit.

Ik heb daar ook last van :rofl:

Daar zou hij natuurlijk zijn seiko5 en f91w kunnen plaasten.

Of anders aan Kasper vragen om twee printjes op schaal te maken …

5 likes

Valt mee hoor de Citizen en de Casio zitten weer in box 2. Was alleen even voor de foto zo.

Nee helemaal niet. Wil juist niet meer horloges dan dit. 8 piece (2 vintage + 6 moderne) is perfect voor mij. Plus wat leuk goedkoper grut on the side.

1 like

Precies mijn perfecte aantal. Vier keer (semi) dressy en vier keer sportief. Vandaag nr. 8 toevoegen.

5 likes

Waar heb jeje zinnen opgezet?

Zien we binnenkort een new incoming?

Nee voorlopig even niks hoezo? Wellicht einde van het jaar Doxa Sub300T Caribbean. Daar loop ik al zo lang omheen te draaien.

Een deel in een kist, een deel los netjes in de schuif, een deel samen in een zak en 1 om de pols :man_shrugging:

Omdat ik las dat 2 vintage en 6 moderne plus wat goedkoper grut perfect is.

Ik zie 5 moderne en 2 vintage vintage en 3 goedkoper grut.

Zodoende dacht ik dat je nog iets moois incoming had. :see_no_evil:

2 likes

Oh zo. De Hamilton Khaki Field Mechanical vult nu even die plek op. Top horloge en als field watch een goede aanvulling. Een goed horloge hoeft niet altijd duizenden euro’s te kosten. :sunglasses::+1:

2 likes

Met of zonder glasbodem…

• Glasbodem
  • Normale deksel

0 stemmers

1 like

Je gaat voor de sturmanskie gagarin? :scream:

1 like