De gele, het hele jaar door.
- De Jaeger Le Coultre power reserve 2 days 39mm
- De IWC Potugieser 7 days 42mm
0 stemmers
Ik heb de IWC gestemd. Maar dan wel graag op een grote pols, want volgens mij draagt hij best groot
Persoonlijk is deze JLC niet mijn smaak door de drukte en niet symmetrische dial. Echter heeft JLC vele mooiere horloges denk aan de Moonphase Ultra Thin of een Polaris, echter het merk JLC doet zoveel meer voor mijn dan IWC… Dus toch JLC gestemd.
Ook in de zomer wint de flieger. Want geen geel.
@Pablo1971, Ik ben geen power reserve mens, maar bij deze toch zeker de IWC. Die JLC ziet er een beetje uit als een lamgeslagen Betty Boop.
Zo verbaasd, dat horloge.
Allebei gewoon Richemont, dus dat loopt wel los.
Faux patina op de hami maakt dat ik tissot stem.
Jouw gezien hebbende op de laatste GTG vind ik die Hamilton meer bij je passen. Vind de Tissot meer een ‘kleine polsen’ horloge .
- 1 ) Grijs ( step dial ) met ETA2824-2 deze heeft lume op o.a indices en de nummers 3 9 en 12.
( C001.407.11.087.00 ) - 2 ) Zilver met Powermatic80 deze heeft alleen lume op de wijzers ( C034.407.11.037.00 )
0 stemmers
Beide kosten momenteel circa €305 via Olfert-co.de
Haha Eens!
Wat is de beste allround toolwatch:
Damasko dc58 chrono (gele wijzers)
Vertrx M100 handwinder
- Damasko
- Vertex
0 stemmers
Maar de Hamilton is slechts 38mm he, kleiner dan de Tissot van 40mm
Dat stond er niet bij
Ftfy
Nou HF is duidelijk verdeeld in 2 kampen 50/50.
De helft kiest voor de zilveren vlakke dial met alleen lume op de beide wijzers. Of te wel keuze optie 2.
En het Powermatic80 ( C07.111 ) uurwerk met meer gangreserve maar helaas ook maar 21.600vph ( 3 Hz ) dus minder smooth sweeping seconde wijzer en plastic deeltjes in het uurwerk…
De andere helft kiest voor de donker grijze sunburst ( step ) dial met meer lume vlakken en het aloude ETA2824-2 uurwerk met 28.800vph ( 4 Hz )…
Ik vraag mij nu af of de diverse keuzes bewust zijn gemaakt of puur op dial voorkeur
Ik kies 38 mm, 42mm is gewoon te groot
Jii wilt duidelijk de eta, dus ga ervoor!
Nee incorrect
Dan ben je er ook uit
Nee en by the way het zijn beide horloges van een prijsklasse ( +/- €305 nu ) dat mochten ze over zeg 8 jaar een servicebeurt nodig hebben dat het waarschijnlijk voordeliger is om domweg het gehele uurwerk te vervangen dan tegen uurloon componenten te gaan vervangen.