Welke zouden jullie kiezen?
L2L is overigens exact hetzelfde. De fxd is alleen dunner.
- De linker pelagos
- De rechter pelagos fxd mn21
0 stemmers
Welke zouden jullie kiezen?
L2L is overigens exact hetzelfde. De fxd is alleen dunner.
0 stemmers
Ik zie me gesterkt in m’n keuze voor de ouderwetse ETA.
Links want rustige dial door minder tekst, rustige bezel door minder streepjes, datum, titanium band en de uurmarkeringen zijn mooier geplaatst tussen die opgehoogde delen. Verder vind ik deze kleur blauw muah… Hoeveel dunner is de nieuwe?
Ik heb die grijze gehad, al was de mijne dacht ik zwart. Was een heerlijk horloge om te dragen. Had toen eigenlijk een andere certina moeten verkopen en deze moeten houden.
Die linker heeft idd minder tekst. Maar is ook de eerste generatie met ETA movement.
De nieuwe heeft veel meer tekst dan de blauwe en ook een in house movement.
Dikte scheelt ca 2mm.
Die Moritz zou je eigenlijk IRL moeten zien denk ik, want die indices zijn à la Vertex en dat maakt het horloge waarschijnlijk veel cooler dan op de platte foto. Hij verdient een goede kans.
Farer heeft keurig retourrecht, dus je zou de gok kunnen wagen om te bestellen en keuren. Je weet inmiddels hoe dat werkt met retour zenden geloof ik
0 stemmers
Dat maakt in dragen wel een verschil. De two-liner heeft al enige tijd mijn (passieve) interesse, maar die dikte houdt me tegen. Overigens nog nooit om de pols gehad, ook niet de in-house variant.
Nou, daar hoefde ik niks voor te doen met Stowa, bijvoorbeeld. Dat was end-to-end zo keurig geregeld dat ik me bijna schaam dat ik het horloge zo kut vind.
Helaas is het wel zo dat er bij Hanhart iets gaat gebeuren. Helaas voor Farer in dit opzicht. Dus, watch this space, zou ik zo zeggen.
Morgen is de onthulling geloof ik toch? Wordt dat een LE zoals de bronzen 417 van vrijdag of de intro van de nieuwe 39mm?
Ik hoop zo op iets in 39mm, dan ga ik waarschijnlijk de kooptrekker overhalen. De 417es in 39mm is voor mij de sweetspot.
Beide 40mm en ETA2825 en op stalen band.
0 stemmers
Eén van deze ga ik kopen…denk ik
Via Olfert NU circa €325.
Ik vind hem heel mooi de FXD maar de two liner wint het toch nog voor mij. Ohja hij js van mij
En welke is welke?
Oh, links de 269.
‘wit’ de 319.
Ik vind hem mooi.