Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Ik vind de nieuwe bathyscaphe vooral heel mooi. Een echte toolwatch, kast gebrusht. Mooie handafgewerkte wijzerplaat en een uurwerk die alles verplettert in deze klasse. :drooling_face:

2 likes

12 likes

De meeste Blancpains die ik tot nu toe zag deden mij niet veel maar deze is echt knap. Heel understated maar dat mag wel. Dat grijs van die wijzerplaat is top. :ok_hand:t2:

… maar net eens gekeken en het is een 43mm met 23mm aanzet. De prijs niet eens meegenomen zou dat dus niet lukken op mijn polsen :slight_smile:

1 like

De diameter vertekent heel erg bij deze modellen. Ik heb de stalen variant weleens gepast. De lug to lug van dit model is volgens mij nog iets minder als die van een (40mm) sub. Ik ben er achter gekomen dat ik door te passen, eigenlijk veel meer kan hebben op mijn pols. Mijn polsen zijn wel 18.5cm moet ik zeggen.

2 likes

Gewoon voor de leuk, ik ben benieuwd welke jullie mooier vinden?

• Zwarte
  • Witte

0 stemmers

Er zijn toch ook Quartz Aquaracers? Is dit niet een (nog) meer zorgenvrije optie?
Oh, wat @Fate_Amenable_To_Change zegt…

Ik vind het een erg leuk model diver, zou naast diverse meer vintage geïnspireerde duikers ook hoog op mijn wensenlijst staan.

2 likes

Ik vind de witte net wat frisser ogen. Al zou ik hem zelf blauw noemen.

1 like

Plottwist! Het is natuurlijk iets totaal anders geworden….

Volgt later als ik wat foto’s heb. Zal iig ook wel de meningen splitsen.

4 likes
  • Omega
  • Tudor

0 stemmers

1 like

Ik heb geen idee wat t gaat kosten. En het is niet nog een horloge erbij. Althans voor nu niet.

Zal ik binnenkort horen als ik de schroefjes mag gaan blauwen voor de H1.

Maar ik denk er over na om de witte wijzerplaat te laten vervangen door de rode, mits ‘redelijk’ geprijsd.

Echter dan is t hele idee van witte wijzerplaat en donker afgewerkt uurwerk wel een beetje naar de haaien en drie Hentschels vind ik eigenlijk een beetje teveel van t goeie en gaat dit jaar sowieso niet gebeuren.

Toch maar even de meningen peilen.

Zo is die nu

En dit word m dan

Alternatief is voor een mooie ronde verjaardag,
dat duurt nog een paar jaar, kijken wat de opties wellicht zijn voor het hele horloge een wat warmere tint te geven.

Hoe? Rode wijzerplaat. Bronzen kast en uurwerk ook in die kleur te laten maken. En kijken of ipv de handopwinder er wellicht een automatisch uurwerk in kan? Of toch wellicht zwarte/antraciet wijzerplaat?

Om een idee te geven.

Zwarte wijzerplaat bronzen kast en uurwerk in die kleur.

Brons en rood (maar dan wel in de kast van de h2 op de eerdere foto) zonder de schroefjes op de bezel. Dit plaatje is even voor het idee.

1. Zo laten
    1. Rode wijzerplaat nemen
    1. Nieuw. Zwarte wijzerplaat bronzen kast + uurwerk.
    1. Nieuw. Rode wijzerplaat, bronzen kast+ uurwerk

0 stemmers

1 like

Deze is een moeilijke :sweat_smile: optie 1 en 2 voor mij

De “zo is die nu” is mooi. Clean, rustgevend, mooie geblauwde wijzers, nette layout. Valt weinig of niks op aan te merken, of hoogstens die rare puistkroon maar die hebben ze allemaal blijkbaar.

Rood is McDo kleur. Trekt heel kort aan en daarna afstootgevoel. Althans bij mij, ik zou er na een half uur al twee keer op uitgekeken zijn. Het is wel heel mooi rood, dat dan weer wel. :slight_smile:

Dat brons, buh. De zwarte wijzerplaat is niet lelijk maar komt niet eens tot op pijphoogte van de witte.

Houden dus :sunglasses:

1 like

Die rode wijzerplaat is schitterend :star_struck: Leuke optie!

1 like

Rolex maakt geen porseleinen wijzerplaat.

We noemen dat zo. Maar het is een lak.

1 like

2 verschillende maar wel 2 die ik beide hoog heb zitten…

• Cartier
  • Omega

0 stemmers

1 like

Denk dat het een beetje is wat je zoekt. Zo’n PO is een zware jongen, de Cartier een veel lichter ding. Ik stem de PO maar om dagelijks te dragen vind ik die wel te zwaar op staal.

Beide zijn mijn ding kan enkel niet kiezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dan zou ik toch voor de PO gaan!

1 like

Zenith gestemd. Kan je die van mij kopen :wink:

Wat mij betreft de witgouden, nipt. Juist omdat het een gouden is. Misschien komt Rolex nog eens terug met een gouden jubilee.

1 like