Of dit (fotootje van het internet)
Of Echo Neutra diver
Het kon ook niet zo zijn dat ze 100% overeen kwamen. Maar het punt blijft staan: zorgeloos is ook je schouders kunnen ophalen als het ding stuk gaat of kwijtraakt.
Ja, daar heb je wel 'n punt, vind ik. Maar een kostbaarhedenverzekering kan dan uitkomst bieden. En er zijn natuurlijk ook mensen die het echt niets doet, als een horloge van een paar duizend euro verloren gaat.
Zo’n Grote Speler ben ik niet 🥲
Persoonlijk kom ik overigens zelden tot nooit in situaties waarin ik denk “had ik maar een ander horloge om gedaan”.
Werk/Klus/Frustratie/Zwem Horloge…
Beide ongeveer dezelfde specs en prijs.
Fight…
Over wat voor werk en klussen hebben we het? En frustratie? Wat kan er dan gebeuren? Ik zou voor het ruige werk namelijk kiezen voor een quartzhorloge en als het echt heftig kan worden, zou ik voor een G-Shock gaan.
Vooral zittend werk (binnenvaart), lichte klusjes thuis en frustrerend indien dat niet gaat zoals ik wil of als vrouwlief ergens over begin te…
Verder ben ik wel positief ingesteld!
Tja.
Ik zou zeggen de pro. Van tudor. Maar comfortable is iets anders. Niet dat die slecht zit. Maar is natuurlijk wel dikker dan de TH.
Volledig zorgeloos? Dan de Tag.
Is dat de Rolex met de porseleinen wijzerplaat? Hoe dan ook Rolex gestemd, omdat ik dat wit erg mooi vind. De Bvlgari zie ik als een soort van gimmicky en ik zou 'm niet overal bij dragen, ook al is het erg mooi.
Geef mij maar die Rollie.
Die is ook wel knap ja!
Welke referentie is dat?
Ik wilde Cartier kiezen, maar kon het bijna niet over m’n hart verkrijgen omdat er ontstellend lelijke vetertjes en kraaltjes in beeld waren. Maar goed, niets is zo erg als skeleton horloges. Zenith maakt veel mooie dingen. Dit is er niet één van.
Geen porselein denk ik. Hij is weldegelijk anders dan bijv een polar. Deze wijzerplaat is glossy mat, en onder bepaald licht krijgt hij zelfs een beetje een eggshell kleur. Heel apart wel. Maar je (ik) wil ook weleens iets anders. Het kriebelt weer!
De ene heeft graag kralen en de andere een plug
Het ging me over de Santos in dit geval
Je spelt ball-gag fout.
Maar keurig netjes Santos gestemd, hoor.
Mijn broer zei altijd dat je dan moest gaan liggen tot het over was. Hij heeft dat zelf nooit gekund, maar het was goede raad. Eerlijk gezegd: Die Bvlgari is veul, veul te groot om jouw pols. Als ze dat ding 40% kleiner maakten begon het ergens op te lijken, nu zou ik 'm eerder in een dashboard van een Cessna monteren.
Ik heb Tag gestemd. Die is lager, en ook in quartz te krijgen. Zorgeloos betekent ook draagcomfort, en die Tudor is nogal aanwezig om de pols. Bovendien sluit ik me graag bij @SwissToni aan, 4000 ballen is niet helemaal zorgeloos in mijn beleving, en de Aquaracer is met 2000 of 2800 toch net onder een psychologische grens voor mij.
Ik vind de blauwe erg, erg mooi, maar de quartz erg praktisch. Super coole horloges. En mooi plat. 11mm dik zeg. Fantastisch.
Hij is inderdaad groot! En twijfel dan ook. Van 9 naar 3 gemeten is hij 40mm maar van 8 naar 2 46mm. Dat is behoorlijk. Ik vind gewoon teveel horloges mooi! Van een Blancpain bathyscaphe, naar een Omega planet ocean, via een Rolex datejust naar een Lange saxonia thin.
Dat zouden mijn kandidaten zijn als je wat anders wilt, eerlijk gezegd. Mooi hoor. Maar als je de Octo wilt, pak dan de matte kast. Wel graag met een andere wijzerplaat. Grijs op grijs is mij te stealthy.