Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Ik blijf dit echt een heel mooi model vinden. Meerdere keren overwogen om aan te schaffen. Hij komt er wel, one day.

4 likes

Die Tag. Man, wat mooi. Dan de Longines, als laatste de Zenith.

Nope. Nog steeds de oorspronkelijke TAG met twee registers.

Ik begrijp waarom. Mooi hoor.

2 likes

Ok! 2 heel verschillende horloges, maar ik vind ze nu eenmaal allebei mooi.
De Rolex houden? Of een keer lekker iets anders?

• Rolex datejust 126231
  • Bulgari octo finissimo satin steel blue.

0 stemmers

2 likes

Als je hem kunt hebben, de Octo. En dat zeg ik als Rolex fanaat. Zou zelf ook deze uitvoering kiezen :ok_hand:

1 like

Ik ga hem toch eens proberen binnenkort. Heb 18.5cm polsen. Denk dat ik er wel mee weg kom.

2 likes

Vast wel. Hij valt op de pols erg mee.

1 like

Net verschillende versies gepast! Ik vind in licht de blauwe wijzerplaat toch wel wat flashy, het haalt een beetje de aandacht weg van het ontwerp. De zwart matte wijzerplaat vind ik hem een stuk beter staan … wat vinden jullie?

11 likes

Laatste het minst lelijkste :worried::grin:

2 likes

In dit exacte geval zou ik gaan voor de bvlgari.

Die datejust vind ik IMhumbleO doodsaai :see_no_evil:

Die lume indexen bij de moderne dj beginnen mij echt tegen te staan. Is gewoon een hele slechte oplossing. Vroeger deed rolex dat veel beter. :nerd_face:

1 like
Bvlgari Octo
  • Blauw polished case
  • Zwart polished case
  • Grijs matte case

0 stemmers

Helemaal met je eens.

1 like

De titanium versie is prachtig maar geen optie voor mij. Is gewoon te licht! :see_no_evil: qua gewicht dan. Bij de matzwarte springen de indexen er wel heel mooi uit!

2 likes

Ik ben van zins een horloge aan te schaffen dat ik zorgeloos kan dragen onder (bijna) alle omstandigheden. Dus ook in het water.

Zorgeloos betekent ook dat het geen ‘high end’ horloge hoeft te zijn. Horloge moet comfortabel zijn vooral, dat wel.

Ik heb er twee in het vizier. Battle dus:

Tag Heuer
  • Tag Heuer
  • Tudor

0 stemmers

1 like

Poeh. Ik vind ze beiden lelijk. Zat er niks binnen Seiko dat aan de verwachtingen voldoet?

1 like

Van die twee de Blackbay pro.
Vind persoonlijk de band alleen niet zo mooi. Die van de Ranger is fraaier.
Zou hem daarom zelf op rubber dragen.
Vind onderstaande band van Jean Rousseau wel een geslaagde combinatie.

11 likes

Het zal je niet verbazen: ik heb voor de TAG Heuer Aquaracer gekozen. Zit goed in elkaar, draagt fijn en eigen look, dus geen Sub-wannabe. :wink:
Maar het verbaast met niet echt dat de BB het meeste stemmen krijgt. Op zich niks mis mee. Maar is toch wel een beetje de HF-labrador. :dog2:

7 likes

Meh en meh. :sweat_smile:

Dit betekent voor mij eigenlijk al meteen dat ik er niet een paar duizend euro aan zou uitgeven. Horloge die ik nog net naar mijn werk zou omdoen en zorgeloos onder alle minder formele omstandigheden zou dragen:

SPB121J1_01_groot

(Of één van de vele andere kleuren)

8 likes

Ik vrees dat onze smaken verschillen. Die onderste gaat nog, maar dat bovenste ding….:face_vomiting:

1 like

Christopher Ward C60; Microverstelling op de bracelet, dus makkelijk gedurende de dag even bijstellen. Daarbij een afwerkingsniveau dat erg hoog is voor de prijsklasse.

10 likes

Beide onder 1000 euro maar echte liefhebbers-horloges.

15 likes