Dan zou ik toch iets anders kopen voor dat gevoel
Heb helaas geen andere foto’s
Iets ander kopen? Import bruid?
Als ik toch naar Hentschel ga zou ik ook naar de Reeperbahn kunnen gaan.
@LVA: Dit is ben ik bang geen paar 1000 euro als die niet bevalt na aankoop. Dit is iets wat op hf ben ik bang bijna niet te verkopen is… Net als Hentschel.
Voor de meeste mensen te apart of te niche. Zeker de Ressence.
“Onze zoon ging naar Hamburg voor een horloge. Ik wist niet dat een tweedehands Casio’ke zó veel geld kostte vantegenwoordig, maar hij ruikt wel naar zes verschillende parfums tegelijk!”
Duur gokje. Maar dat zijn de leukste.
Of juist niet. Misschien is dat het horloge waar je wel op afschrijft maar minimaal omdat het een ander soort horloge is.
De tourby en hensjel zijn horloges die andere bekendere merken ook maken, die gewilder zijn.
Koop nou maar gewoon de Jaeger.
Dat zou wel de veiligste keuze zijn
Hanhart 39mm!
Zo clean en rustig tov de nivada.
Ik vind de Yema cool.
Als de Nivada vintage was 100% die natuurlijk
I see what you did there.
Die is heel, heel, héél mooi. Zonder datum was dat bijna chronoperfectie geweest. Durf ik de prijzen opzoeken?
De nimmer 2 dan. Mooiste is de manufactuur editie
Ehm Tom. Ik heb al een Zep en die gaat nergens heen. Maar dat ik een Zep had wist je al
T ging me puur om de maat tov de Ressence. Te groot of? En wat vind je van de kleine mut moon?
Betere keuze voor mijn kippenbotje denk ik of niet?
Ik kan zomaar soms vergeten wat iedereen precies in de collectie heeft….
Zoals eerder gezegd, op basis van foto’s is dat echt nauwelijks te beoordelen. Die vertekenen enorm.
Allemaal erg mooi, ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar denk dat je voor zo’ n exit horloge moet afvragen, draag je deze over 10-15 jaar nog?
Is het wellicht nog n optie:
Je had toch nog n el primero in staal? Die eriit en n gouden EP ervoor in de plaats?
Nice, mooi rosé is niet lelijk maar erg zeldzaam.
Of secret option C: de Flyback Chronograph:
Vind ik toch wel een stuk mooier dan de Up/Down. ook wel duurder natuurlijk
Die kijkt nog erger scheel