ieder zijn allergien. Gelukkig heeft geen van beide afgekapte cijfers
Inderdaad
Heb ik persoonlijk niet zo’n moeite mee, al vind ik dat dat voor dit geld ook moet kloppen.
Prachtig ding, maar ik ben lichtjes allergisch voor a symetrische ontwerpen…
Heel mooi.
Heb de witte wijzerplaat omgehad toen ik de sbgw253 kocht paar jaar geleden. Kreeg er een ‘tonnetjes’ gevoel bij. Te hoog en daarna nooit meer naar gekeken.
Als ze die nu eens zonder datum zouden maken voor een 28k isch zou ik gaan saneren in de collectie.
Voor nu is t heel simpel. Mocht Hentschel niet worden voor mij en zou Ressence ook afvallen en word t maanfase….
Tsja. Ik hou op t topic te vervuilen.
Dit noem ik verlekkeren hoor!!
Ik zou de JLC direct doen Vind ik verreweg de mooiste!
Totally agree
Ik ben bijna uitgebattled. Bijna. Kom er nog 3 aan Incl deze en over een pakweg 6-8 weken heb ik of wat in bestelling staan. Dat heet in bestelling bij Hentschel of wat om de pols mits ik t eens kan worden over de prijs aka korting. Klein merk en korting zoals Hentschel gaat m niet worden vrees ik.
Nu komt er niet echt een battle tussen twee horloges maar wil ik graag de mening weten van hf
Ik denk dat aardig wat mensen hier vinden dat 40 mm (l2l 48) te groot voor me vinden. Aka de Tourby. Ik vind m vooral lekker
Gaan we wat kleiner kom ik uit bij de Zep. 38.5 mm en 45.8 l2l
Nu komt t.
Ressence. Ding is 42 mm maar eigenlijk lugloos en draagt veel kleiner.L2l kleiner dan de Tourby (47 mm)
Om de (mijn) pols
Plaatjes van t web
De vraag. Vinden jullie m te groot voor mijn pols. En gewoon eerlijk zijn.
T ding kost list bijna 18k. En is een van de 3/4 kanshebbers als aller laatste in de collectie. Yeah right…. Maar dat is echt t idee.
T ding is echt een vreemde eend in de bijt en ik vind m dope.
Hoe laat is t?
Het is vrijdagochtend bijna 5.01. Op mijn pols foto’s. Lange wijzer zijn minuten. Kleine wijzer links seconden, rechts dagen van de week en laatste laat zich raden
-
- Te groot.
-
- Ik twijfel.
-
- Kan best
-
- Boeiend. Rete gaaf ding. Doen.
0 stemmers
Wrist shots vertekenen altijd, daar kun je geen mening op baseren.
Verder gaat het om wat je zelf vindt, boeien wat de rest ervan vindt
Precies, op de foto’s lijkt het wat aan de grote kant maar boeiend, lekker doen als jij het mooi vindt.
Ik denk met name dat de outsize date wint vanwege die mooie foto.
Pols foto’s van zo dichtbij vertekenen altijd…
Laat eens een ander soort foto zien!
Kijk 3 foto’s waar die te groot lijkt. En een foto zoals die echt draagt.
valt mee. Nooit je exen missen zeggen ze.
Mooi is die wel! Mag die weer weg?
Ik ben de enige twijfelaar blijkbaar. Hij ís groot, ja. Maar om een of andere reden is dat niet wat (mijn) aandacht trekt. Te speciaal voor mijn smaak, maar… jouw pols, jouw centen.
Worst case heb je een indianenverhaal over hoe je voor een paar duizend euro je broek scheurde aan iets buitenissigs. Beter dan “mijn spaarboekje zat aan de negatieve rente”, toch?
Nee zeker niet. Blijver. Zou hem zelfs niet inwisselen voor een polaris Memovox laat staan date.