Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Vind jij dit geen leuk ding? Het moet net je smaak zijn, want vrij specifiek. Met 38mm een mooie maat en je hebt een bijzondere aanvulling op je verder erg lekkere collectie.

7 likes

Mooi, maar draagt veel groter dan die 38mm doet vermoeden.

3 likes

Ik vind die met ks mooier maar te groot.

Als ik toch iets in die vorm zou willen hebben

Ik heb deze gepast

Ik zou deze dan nog weleens willen passen

Das de 38 mm maar bij Wempe, enigste ad in Duitsland volgens mij werd me al verteld dat die niet makkelijk te krijgen is.

Gevalletje mensen zijn bepaalde merken zat kijken verder zo werd mij tussen neus en lippen door verteld aka schaarste.

Schaap had t merk jaren geleden ook nog maar er werd mij toen verteld dat de uurwerken met enige regelmaat problemen hadden en dat de service van GP niet je van het was toen…

Wat daar van waar is laten we even in t midden heb verder geen ervaring met t merk.

6 likes

Komt op m’n lijstje genaamd “wat als alles perfect moet zijn”!!

2 likes

@anon53002072EV is dat. Die heeft hem en hij is heeeeeel vet.

1 like

Absoluut waar! Heel gaaf :ok_hand:

1 like

Ter ere van zomaar 🫶🏻🫣

25 likes
Intergalactic Integrated Bracelet Battle
  • Zenith Defy Classic Skeleton
  • Ebel Sport Classic
  • Direnzo DR-04 Meteorite

0 stemmers

Moet je bij Burger in Maastricht langs. Daar kwam ik hem toevallig vorige week tegen. Droeg bijzonder licht vond ik terwijl het niet een super klein horloge is

4 likes

Die Zenith is erg lekker in het echt. Ik was positief verrast, ik heb die middag veelal een Zenith skeleton gedragen. En je hebt geluk. @JPM biedt deze binnenkort aan voor een zachte prijs!

2 likes

images (7)

Die “Moser” bracelet van de Ebel is wel :ok_hand:

2 likes

Ik zal hem straks online zetten.

2 likes

Volgens mij had Ebel die bracelet al voordat Moser überhaupt bestond, dus volgens mij is het andersom :wink:

Maar wel een fraaie bracelet inderdaad :+1:

1 like

Heb je helemaal gelijk! Vandaar tussen aanhalingstekens, type bracelet wordt tegenwoordig onterecht het meest geassocieerd met Moser.

2 likes

Kuch, kuch…

:wink:

Ik vrees dat ik het met ome @Cihanski eens moet zijn.

Om dat één of andere Jan met de Lange achternaam dat in een theater verkeerd deed, in de 18e eeuw of zo. Belachelijk.

Idem.

JLC Mut kasten zijn saai.

Die is voor mij al aan de grote kant, kan ik je mededelen.

Geil. Doen. Het liefst in de reverse panda versie. @Svennos, kassa 3 alsjeblieft, gooi er eens een foto in?

Ik zou het niet doen, ziet er uit als een tonnetje. Hoe hoog is dat ding joh?

2 likes

Die vintage banden zoals die van @rorymoer zijn ook super tof, met het goud wat er doorkomt

1 like

Ik wardeer eerlijke mensen > 11 mm hoog. Minder hoog dan de zep.

Mja eerst naar Hentschel voor de H1 :slight_smile:

1 like

Thanks for the tip > Maar is dit niet de 42 mm? Want die zie ik op de site staan. En boven list? Als ik de site v GP mag geloven is de 42 mm CHF 13700.

Is de 38 mm niet meer leverbaar ofzo? Ik zie m niet meer op de site staan van GP :frowning: En de 34 is alleen leverbaar met steentjes…

Ik denk wel dat het die 42 is. Burger heeft sowieso de prijs aangepast sinds vorige week vrijdag lijkt het.

Denk dat 38 ook wel echt mooier staat en beter in proportie is.

2 likes