Vreemd. Hij oogt dikker dan 11mm. Althans, op jouw foto.
Als dat gezichtsbedrog is: Het blijft een totaal onderscheidend horloge. Supercool. Ik vraag me alleen af of ik hem veel zou dragen.
Vreemd. Hij oogt dikker dan 11mm. Althans, op jouw foto.
Als dat gezichtsbedrog is: Het blijft een totaal onderscheidend horloge. Supercool. Ik vraag me alleen af of ik hem veel zou dragen.
0 stemmers
gr, Vigorelli
Zou dit mss visueel hierdoor kunnen komen dat die hoger lijkt dan ‘maar’ 11 mm.
Dit is volgens mij niet de 1 echter heeft volgens mij elk model deze verhoudingen van graden
Vandaag iets te veel bezig met Ressence
Zeg me dat je dit niet zelf hebt zitten ontwerpen op de computer.
Was dat maar zo dan had ik heel ander werk gedaan.
Nee komt hier vandaan en dan stukje naar beneden scrollen
Ik denk dat het eerder komt door de kastvorm, die het oog graag als cilindrisch wil opvatten maar dat niet is.
Maar los daarvan vind ik hem er op de foto nog steeds te groot uitzien voor je pols, zelfs als ik probeer mee te rekenen dat het perspectief van dergelijke foto’s de zaak altijd wat vertekent.
Gaaf hoor!
Maat: mja, wat is je pols? Jouw fotos vertekenen zeker! Iedereen -zelfs ik- zal op basis v deze zeggen dat t te groot is maar 42,5 zonder lugs is nog steeds kleiner dan veel 36 met lugs. Geen bezel en vorm kast/glas doet t nog groter lijken op foto van zo dicht.
@brick heeft leuk setje fotos van zelfde horloges op verschillende manieren genomen
Nog niet afstrepen hoor.
Mijn pols is 15 cm en een beetje. Kippenbotje dus
Ik heb een GP gehad. Jaar of 10 geleden. Een R&D 01
Droeg heel fijn ondanks zijn 43 mm op mijn smallere polsen.
Prachtige afwerking maar idd een keer wat mee gehad.
Ansich prima opgelost.
Maar deze staat jou qua maar wel heel goed!
Laureato is gewoon heel gaaf.
Een van de laatste battles voor nu. De allerlaatste battle komt over pak weg een week en wat daarin komt is van deze afhankelijk. Daar komt sowieso een twist in
Ik snap dat veel mensen de Ressence te groot vinden.
Nu even een mut (master ultra thin) battle
En ja van de maanfase zowel de 39 en de kleine versie omgehad.
0 stemmers
Maanfase. Omdat de plaatsing van het woordje ‘automatique’ op de kleine seconde me ernstig stoort.
Ressence!
Pwoa wat hebben juweliers toch beroerd licht zeg
Eigenlijk vind ik ze gelijkwaardig als ze dezelfde diameter zouden hebben.
De small seconds staat je beter. Moonfase is in mijn ogen echt te klein.
Ressence is toffer ook al ben ik absoluut JLC fan.
Edit: Stom! Ik lees helemaal over de tekst heen. Bij dezelfde diameter kies ik voor de moonfase.
@Stifstaf. Das voor deze wristbattle geen optie. Voor de uiteindelijke waarschijnlijk wel. Ubercool ding Alleen t formaat hé. Zucht
@Binz geen probleem. 1e foto maanfase is de 39 mm de andere 2 34 mm. Maar mij is altijd geleerd liever klein dat te groot? Wat vind de rest van hf? Is die 34 mm te klein???
Idd kud licht. Ze vonden t nergens ok dat ik ff naar buiten ging om t bij daglicht te checken terwijl mijn id en pinpas binnen lagen
Simpel, foto op afstand of in spiegel of video. Enkel zo zul je objectief oordeel krijgen.
Met 15cm wordt t inderdaad tricky en moet je misschien loslaten. Niet zeker, voor Tim Moss from the watchbox kan alles tot 44mm op 13,5cm
Maanfase maar dan de kleine versie.
Klein staat veel beter vind ik, en maanfase.
Je zou de grote variant om de ene pols kunnen gooien, en de kleine om de andere. En dan op afstand iemand een foto van je laten maken. Dat geeft mogelijk de beste indruk.
Moonphase maakt het net wat spannender
Ik mis deze optie:
Maar als je het dan toch moet doen, pak dan de maanfase. De kleine seconde staat uit balans, te dicht op de as en te ver van de kast. De maanfase is precies goed en geeft meer cachet.
Maar ze blijven allemaal redelijk zaaddodend.