Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Haha dat is inderdaad de mooiste. Maar helaas niet leverbaar of inmiddels onbetaalbaar!

Eens even peilen wat men vindt …

Dit is nu de set.

Daar zit eigenlijk niets bij dat me tegenstaat, of weg zou moeten. Integendeel, het past allemaal bij me. Maarja, ik wil een DD :slightly_smiling_face:

(Foto geleend van Fratello)

Daarbij heb ik weinig trek om (veel) bij te leggen, dus moeten er keuzes gemaakt worden. De DJ moet dan sowieso weg, vanwege gevoelsmatige overlap. Ik houd in mijn achterhoofd dat je al het nieuwe spul ooit wel weer kunt bijkopen. Het liefst zou ik Explorer, Santos en DD hebben, maar dat is nu even geen optie, met dank aan recente investeringen in de woning :sunglasses:

Wat zouden jullie doen?

• DD + Santos + BB58
  • DD + Explorer
  • zo laten
  • een andere (realistische) optie, nl. …

0 stemmers

4 likes

Ik vind een date just over het algemeen mooier dan een daydate. Vandaar zo laten. Eventueel eens een andere configuratie datejust zoeken.

1 like

Sowieso een DD, dat is altijd een goed idee. Mijn keuze valt op de meest diverse set. Ook omdat ik weet dat je fan van de Santos bent. Ik had die als eerste weg gedaan en de DJ gehouden.

1 like

Als die DD moet komen is zo laten geen optie. De Explorer vind ik persoonlijk niet boeiend, en daarnaast kan hij in mijn ogen niks wat de rest niet beter kan. Dus Santos + BB58 + DD dan.

1 like

Geweldige set. Inderdaad bijna precies dezelfde smaak als ik. Haha.

11 likes

En nog grappiger: ik zit al heel lang met precies hetzelfde model in m’n hoofd. Is mijn guilty pleasure al heel lang.

1 like

Ik zou denk ik gaan voor: DD, Explorer en BB. Als financiën dat toestaan.

Tuurlijk kun je BB wel weer terugkopen, maar met een gouden DD als enige alternatief naast andere Rolex zou ik toch nog iets diver-ish/ beaterigs houden. Al is het alleen maar voor op vakantie of om je iets gemakkelijker te voelen in een grote stad.

1 like

Vandaar mijn vraag aan jullie:

Cartier out of DJ out?
  • Cartier out
  • DJ out

0 stemmers

Je schrijft Tudor en Explorer fout…

4 likes

Jij zou die twee eruit gooien bedoel je?

De explorer. :crazy_face::nerd_face:

1 like

Ik stem zo laten tot je “het liefst” kan doen.
Want dat gebeurt in the end toch, geloof me

6 likes

Goed punt. Dit had ik ieder ander ook geadviseerd denk ik.

1 like

Die Tudor North Flag is m helaas niet geworden…

Dus terug naar de tekentafel voor een GADA horloge:

GADA
  • Boldr Venture SW Edition
  • RZE Resolute Forged Carbon

0 stemmers

1 like

Zijn beide niet GADA, veel te groot en sportief. Wel tof, daar niet van, maar niet GADA. Van deze twee de Boldr, maar ik denk dat je nog naar iets anders moet zoeken.

4 likes

Je bent jezelf aan het overhalen. Dus kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee, die gaat niet door. :+1::+1:

1 like

Ja, Explorer zelf ook weggedaan en nooit spijt van gehad. Geen seconde…

In de context van wat voor collectie?