Klopt
Kom je hem een weekje halen? Of een week of 2? Scheelt je weer 300 euro!
En dan nog verkopen ze niet snel. Opgeblazen.
Een MN21 misschien, maar de 22 echt niet meer dan 4500 betalen.
Tudor 25707B/22 Pelagos FXD 42mm NIEUWcrownguard.com
Hij zal er vast weer meer hebben, maar deze staat alweer een eeuwigheid te koop.
Wijze man!
De PRO rocks.
Tof…supertof!
Ik zag 'm idd staan. Ook eentje bij Bare Watches a 4.7k.
Wat dacht je van de zon…
Daar is inderdaad niks mis mee!
Zal wel zo blijven, een Tudor klant moet uiteindelijk een Rolex klant worden.
Dat die de Pelagos 39 er hopelijk niet zo uit laat zien…
Dat zijn de betere vergelijkingen om in persoon te kunnen doen
Sls die nog eens te koop zou zijn voor n normale prijs….
- Nomos Ahoi
- Nomos Club
0 stemmers
Stel, er komt nog 1 betrouwbare toolwatch bij in de huidige collectie die weeral veel te groot is geworden welke zouden jullie kiezen?
Stowa 36mm automaat zonder datum (50m wr)
Aquastar deepstar 2 (37mm (200m wr))
Blackbay 36 blauw (100m wr)
En waarom?
De huidige set:
Ik heb 6 vakjes in de kist, en wil volgend jaar een vintage erbij. Dus 2 van de 3, of alle 3 is geen optie
- Stowa
- Aquastar
- Tudor
0 stemmers
Ik heb gekozen voor de Aquastar. Die heb ik zelf, maar past heel mooi in jouw ‘net-effe-anders’- collectie. De Tudor is daarvoor veel te saai en de Stowa vond ik in het echt enorm underwhelming…
Ftfy
Maar waarschijnlijk dat de AS me daarom het meest aantrekt idd.
Ben het hier ook wel mee eens alleen zou ik de Tudor nemen. Gewoonweg voor de veelzijdigheid. Gek kleurtje nato of rubber? Kan gewoon.
Of gewoon een jubilee ervoor kopen en die erop doen. De optie om te mixen is zo groot, dat is echt niet normaal dus vind dat wel een enorme plus
Met de Nomos en Anordaine heb je voldoende sportieve en veelzijdige opties, dus de BB is overbodig. En elke collectie kan een duiker gebruiken dus de Aquastar.
Dit was exact mijn overweging om op de Aquastar te stemmen
Van die drie de Aquastar. Gewoon omdat er in de huidige (overigens coole! ) set een duiker ontbreekt. Maar zelf zou ik dan voor de nieuwe Super Squale gaan.
Super, van supermooie specs : 38mm, 45mm L2L, 12mm dik, inclusief mooi bol saffier, en no date. Wat wil je nog meer?
Geen tag? Je onthoogheld me Ed
Veel belovende squale idd.