We zijn het volledig eens. Dat gezegd hebbende zie ik nog steeds liever dat Jeff Bezos een miljard in goede doelen steekt dan in een extra superjacht.
Ik kom onregelmatig in de omgeving van Drachten. Voor zover ik weet is SeriousWatches aldaar de enige plek in Nederland waar ze Formex hebben liggen? Als we weer eens naar Friesland gaan zal ik er een keertje langswippen. Ook al om de kwestie 39 vs. 43 te kunnen beoordelen.
Sinds het passen van de Pro ben ik van vrij negatief naar vrij positief gegaan. Pelagos heb ik gewoon teveel twijfels over (plus moet ik is voor mezelf ervaren) en FXD vind ik heel cool maar niet voor mij.
Ik heb vandaag ook voor het eerst de pro en de p39 gepast.
Pro: top. Mooie dial goed uitgevoerd maar te dik, hoezo maken ze die niet dunner. Het is niet dat ze de techniek niet in huis hebben. Er lag een 1655 naast vandaag, die is veul mooier en ook nog dunner
Fxd: super gaaf: 1 mm te groot.
P39: oh jee. Ik dacht echt toen die geïntroduceerd werd, wat een topper. Maar helaas. Die sunburst dial is zo niet mooi op een toolwatch! Verschrikkelijk. Die dial had net zo mat moeten zijn als de dial van de bb pro! Dan was het de mooiste tudor release geweest.
Helaas. De nieuwe Tudors zijn het net niet. Op de fxd na.
Sodeju, dat ziet er inderdaad slecht uit. Toch mijn stem maar herzien, die gaat dan naar de Pro. De FXD vind ik tof, maar zonder bracelet ontbreekt er iets.