Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Dat zocht ik. Dank!

1 like

Boh dit is wel een lastige keuze zeg…. Doe die Breitling maar, al zeg ik morgen waarschijnlijk Nomos haha. Twee absolute toppers! :+1:

1 like

Ja, die Breitling is stilletjes ook gewoon bijna €1000 duurder geworden dan tijdens zn release twee jaar geleden. Jong gebruikt gelukkig wel een stuk goedkoper te krijgen.

Daar heb ik dus ook last van :wink:

3 likes
  • Breitling B01 Premier
  • Hamilton Intra-Matic Chrono + BB58 (of iets anders rond die prijs als je de BB58 niet leuk vindt)

0 stemmers

4 likes

Als Breitling de one piece gaat worden dan stem ik voor de Hammi en de BB58.

Heb je wel al meer dan de Breiting maar dan wel op staal

2 likes

Nee, het zou geen one piece zijn. En ik denk ook niet dat ik een BB58 zou aanschaffen. Die heb ik erbij gezet om de afweging van de meerprijs van de Breitling wat inzichtelijker te maken. Ik ben namelijk bezig me af te vragen of ik die (of een Navitimer) werkelijk zoveel toffer vind dan de Hamilton. En ik weet ook nog niet of ik überhaupt dat geld aan horloges wil besteden in 2023. :slightly_smiling_face:

De rest van de collectie:

6 likes

Battle!

• Tudor 79260
  • Zenith manufacture edition
  • Zenith shadow
  • Breitling 817

0 stemmers

Tudor 79260

Zenith manufacture edition

Zenith shadow

Breitling 817

7 likes

@SwissToni Sophie’s choice :sunglasses:

Aangepast naar Max 2 opties. Anders heb je van die gasten die alles aanvinken :joy:

3 likes

:nerd_face:

1 like

Niet te doen dit . Zijn allemaal super :sunglasses:

3 likes

Iig moeilijke keuze… :joy:

1 like

Vind de Tudor eigenlijk de mooiste, maar zoveel geld voor een 7750 chrono, nah. Dus toch de Zenith. Maar zou zelf dan eerder de ecommerce edition nemen:

11 likes

Geen paddle en de overbodige decimaalschaal is voor mij persoonlijk een no-go met de nieuwe EP’s.

2 likes

Oef. Die is moeilijk. Die tudor spreekt me steeds meer aan. Vandaag eens deze boven de zenith manufacture gekozen.

1 like

Ja dat vind ik ook wel een minpunt; vind de vorige generatie rustiger ogen :thinking:

De paddle is AWESOME!

8 likes

Is ook serieus een gaaf horloge wat erg ondergewaardeerd wordt. De details in en op de dial zijn :ok_hand:
Eigenlijk vintage rolex daytona wat je hier ziet.

12 likes

Net als op 1 van deze 3:

7 likes

:grimacing:

Ster boven padel wmb :slight_smile:

Heb me vandaag bij Ace op de wachtlijst laten zetten voor de Nomos. Ik heb dus gekozen. Duurt nog een maandje of 4 maar dat is mooi op tijd voor de zomer :slight_smile:

20 likes