De balans van de Premier is veel beter op orde, bijvoorbeeld door de subdials op 3 en 9 en het datumvenster op 6. De Navitimer vind ik daardoor veel ‘onrustiger’.
Wat deze heer zegt.
Makkelijker overal mee te combineren.
De blauwe… met donker weer als vandaag kleurt het blauw al snel naar donker… zwart wil ik het niet noemen; maar zo blauw als op de getoonde foto is hij niet als het wat donkerder weer is… zwart zal altijd zwart zijn; blauw heeft meer variaties van helder blauw naar donker blauw en nagenoeg zwart van kleur. De blauwe “leeft” wat meer
Wat plaatjes ter ondersteuning… Ploprof is van forumgenoot @Syntaxx
Dat.
In combinatie met de zwarte sunburst Bathyscaphe, helemaal eens Wat een fantastische horloges
zo naast elkaar!
Ik ben overtuigd. Stem aangepast.
Totally agree. Had al voor blauw gestemd, maar de uitleg en foto’s van @MannetjeMar onderschrijven dat overtuigend
Pohh wat een prachtig ding zeg! Heel mooi!
En de premier heeft een heel mooie kast
Mooie band op de speedmaster
Op de shortlist voor 2023 staan deze twee toppers. Welke heeft jullie voorkeur?
Breitling Chronomat 36
Nomos Club Sport 37
- Breitling
- Nomos
0 stemmers
Die club sport neomatik in petrol is zo
Eens! De verrassing van 2022 voor mij qua releases. De Breitling staat al wat langer op mn radar en laat me ook maar niet los…
Die Petrol idd.
Die ga ik binnenkort ook in een battle zetten
Al snap ik de Breitling ook wel. Die Rouleaux band lijkt me fantastisch.
Maar tussen deze twee? De Nomos.
Edit: Zeker ik nu ik het prijsverschil dat er tussen de Breiling en de Saphire caseback van de Nomos op tientjes werk bijna 2k prijsverschil zit. Dat de Breiling duurder is… Als ik dat verschil per se zou moeten uitgeven aan een horloge? Doe me maar een Bcpd of Rectangular van Oris erbij
Alleen nergens op voorraad zo lijkt. Als in even binnen lopen en passen…
One watch collection?
Dan de zwarte.
Lastige battle!
De zenith sport valt voor mij af.
De 806 is super maar een reedition
De speedy is cool en uniek. Vanwege de reverse panda, matte kast en Alaska layout van de subdials. (Of hoe dat dan ook heet)
Edit radial dial.
En dat terwijl de speedy geen favoriet horloge is van mij
Ook al zo een lastige.
Denk toch de nomos. Maar dit is typisch zo een batlle waarbij je ze allebei in je handen gehad dient te hebben.
Radial