Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Was mij niet bewust dat het prijsverschil zo fors is / de Nomos zo veel minder kost.

Voor sommige belangrijke dingen, zoals dit, moet je gewoon even tijd maken! :wink:

Ik zit klaar, met een grote bak op schoot. :popcorn:

Nou, lijkt me duidelijk! :grin:

1 like

  • Grand Seiko SBGA413
  • Omega Globemaster
  • Zenith Defy Skyline

0 stemmers

3 likes

100% de GS.
Die blijft in m’n hoofd zitten.

4 likes

Alles wat die gasten pluggen of mee samen werken gaat als warme broodjes lijkt wel. Ik vond t gisteren ******** irritant. De witte binnen 2 minuten gewoon uitverkocht. Sommige mensen zijn om 9 uur gewoon aan t werk :face_with_symbols_over_mouth: Sorry als ik gefrusteert klik. Ik ben t ook… :joy:

2 likes

Ja balen, best een leuk ding.

Zit die Laurens de Rijke ook op HF trouwens? :thinking:

1 like

mss een idee voor een HF edt limited 2025 Nijntje ?

1 like

Ach joh, binnenkort “toch geen klik” en te vinden in het blauwe gedeelte.

3 likes

Ik vraag me af of uberhaupt iemand op HF m gescoord heeft :sweat_smile:

**Mean green diving machine :diving_mask: **

  • Blancpain Fifty Fathoms
  • Glashutte Original Sea Q
  • Omega Seamaster

0 stemmers

6 likes

Goeie pol. Ben benieuwd

1 like

Geen van alle… kom alleen ook niet echt meteen op een goed groen alternatief merk ik haha

Mag ik er eentje toevoegen?
Anders staan de Omega en Blancpain bij mij gedeeld nr 1

20 likes

Ja, die!:point_up:

1 like

Exact het alternatief waar ik niet op kwam

1 like

Als we dan toch 43 en 42mm horloges gaan vergelijken, dan heb ik hier tegenover liever de panoramadatum 43mm seaq. Met zichtbodem, mooist afgewerkt uurwerk in zijn prijsklasse en daarboven, de unieke datum en de prachtige kast. :drooling_face::drooling_face:

14 likes

Deze, absoluut


De Blancpain heeft een prachtige kleur, maar die wijzers :man_shrugging:t3:

1 like

Ik doe ook ff een duit in t zakje.

Van de 39.5 sea q vind ik t zo jammer dat ze geen zichtbodem erop hebben gezet. Ik heb m gepast en ik weet niet maar ik vond de tint groen, kan zeker aan t licht liggen, te leger groen. Aka niet mijn tint.

FF heeft een prachtig uurwerk maar op de foto vind ik de tint groen nog minder mooi dan de seaq.

Hoewel beide te groot voor mijn kippenbotjes zou ik een lichte voorkeur hebben voor de Polaris tov de Omega. Omega heb ik kort gehad in t blauw en Polaris nog nooit gespot in t groen. Zwart wel gepast.

U vraagt wij draaien. Gooi ik er ook nog eentje bij en husselen we opnieuw, mean green diving machine the sequal :diving_mask:

  • Blancpain Fifty Fathoms
  • Glashutte Original Sea Q Panoramadatum
  • Jaeger Lecoultre Polaris
  • Omega Seamaster
  • Rolex Submariner Hulk

0 stemmers

4 likes

Die JLC is toch wel erg gaaf, al wint de Omega het voor mij als je kijkt naar prijs kwaliteit. Maar als ik mocht kiezen zeker de JLC :ok_hand: