Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Er was ooit een prettig perverse Zweedse dame, maar zo’n horloge heb ik nog nooit gehad. Ik loer zelf naar de Rectangular red. :+1:

@whisky, we hebben een winnaar: Rectangular kopen in rood, en het geld wat je spaart op het in-house uurwerk kun je gebruiken voor roodharige callgirls. :slight_smile:

1 like

Roest op het dak, is … :grin:

Dat gezegd hebbende, zou ik ook voor de Oris gaan :ok_hand:

3 likes

@MrMojo en @Fate_Amenable_To_Change.

Ervaringsdeskundige? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Thanks for the input :slight_smile:

2 likes

Wat erbij/eraf?

Just one more Watch (or not)

0 stemmers

of

2 likes

Één erbij en dan één eruit, bedoel je? Dan de HydroConquest eruit en GS erin.

1 like

Ja miss. omdat er dan 3 zwarte platen zijn

1 like

Die Blancpain is misschien wel de meest elegante duiker die ik ooit gezien heb. Steekt er voor mij bovenuit.

1 like

Even een collectie Battle. Welke pakt HF uit de watchroll 's ochtends?

Watchrolly battle
  • Rolex Datejust (16200)
  • Tudor Black Bay 36

0 stemmers

2 likes

Ja, dat gaat die DJ natuurlijk any day winnen!
Toch heb ik op de BB gestemd. Rooting for the underdog. :smile:

3 likes
  • Omega
  • Tudor

0 stemmers

2 likes
LLD inruilen voor Longines Zulu?

0 stemmers

1 like

Zowel de Zulu als de LLD zijn zalige horloges. Als je pols die LLD aan kan, zou ik houden. Wat is je budget voor iets bij? 1500? (=Nieuwprijs Zulu - wat de LLD’s gaan)

Ik begrijp het underdog verhaal van @TagEd goed hoor, maar de underdog heeft snowflake wijzers.

DJ gestemd.

1 like

De eigenzinnigheid van de snowflake wijzer is het mooie eraan.

De Datejust wint, for now, maar leuk te zien dat de Tudor toch ook wat liefde krijgt :hugs:

2 likes

Ja de LLD past wel . Waar ik me lekker bij voel is onder de 2.5k liever minder… en zeker niet meer… Maar soms heb je van die gekke hersenspinsels he :joy:

Een kleurrijke Seiko MM200. Blijft ver onder je budget, en kan beetje zelfde ‘gat’ vullen als wat de Zulu kan (geen GMT natuurlijk)

1 like

Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen. Eind vorig jaar omgehad. Gaaf horloge van gaaf, zelfstandig merk, met mooie heritage en goede prijs!
image

https://www.q-watches.com/artikel/squale-sub-39-gmt-vintage-blue-nl

1 like

Dat mag zeker… alleen om de een of andere reden trekt het me nietzo… alleen de lichtblauwe onda…
Nu stiekem aan het loeren naar een blauwe aquis met cal400

1 like

Ja, die is mooi. Ben de trotse bezitter van een. :blush:

1 like