Duh. No shit. Ik had niet anders gereageerd als het een ouwe rollie was geweest.
Is veel mooier dan het geel-oranje-achtige “smurrie uit de afvoer” wat jij voorstaat. Dat beeld lijkt ook maar niet in te dalen.
Maar we kunnen zo ad nauseam doorgaan, ik denk dat we het beter af kunnen kappen. De zon schijnt, we kunnen een rondje gaan fietsen. Met een horloge om.
De re-edition is gewoon beige. Patina is verkleuring door beschadiging of vervuiling over tijd. Als je iets nieuws in het beige van de band laat rollen is het geen “patina”.
Na het lezen van alle reacties ga ik lekker doorzoeken, de tegenargumenten voor beide varianten blijven hangen: Hak sperziebonen en doucheputjesdrab
Bedankt voor alle reacties!
Absoluut geen fan van dit model wegens te kleine uurmarkeringen, datum op 4:30 en te veel lege ruimte op de wijzerplaat, maar bij die titanium versie stoort het me veel minder dan op die sunburst.
Als je dit horloge in het echt ziet, geloof me… dan snap je het. Dan is elke wijzerplaat die je nog gaat zien op een toolwatch te min. Dan ben je verpest!
Heel mooi, maar appels met peren! Niet te krijgen of te krijgen voor 20k plus. Ik vind bovendien de kast vam de bathyscaphe echt mooier. Met name omdat het de 50/60 vibe heeft. De hoeken en de gebrushte kast.
Helemaal mee eens. Het blijft altijd een smaakkwestie, maar ik vind het de mooiste diver op de markt. En een toolwatch pur sang.
Mooi dat smaken verschillen!