Brrrr
Ondanks dat ik happy ben met mijn set, “mis” ik nog iets voor de warme dagen. Tuurlijk, je kunt ze allemaal prima dragen op een terrasje, en bij het zwembad misstaat een Explorer zéker niet. Ach, het gaat nergens over, maar soms wil een mens iets.
Huidige set:
Welke zouden jullie overwegen als toevoeging EN de bonusvraag: gaat één van beide het redden binnen de huidige collectie?
- Tudor BB 58
- LLD
- Niks veranderen, of een andere suggestie, nl. …
0 stemmers
Allebei gaaf. Maar de pro dan wel op staal!
Niks veranderen in elk geval. Dan iets erbij!
Maar de voorgestelde horloges gaan het niet redden.
Ik zou gewoon voor een polaris date gaan in jouw geval.
Goeie optie. Het zou sowieso gaan om een toevoeging (heb ik meteen ff aangepast)
De voorgestelde keuzes vind ik vanwege hun kleurstelling juist meer iets voor de donkere dagen. Die ga je echt niet pakken in de zomer ipv je Explorer. Daarom gekozen voor ‘niks veranderen’.
De Santos is natuurlijk perfect voor deze gelegenheid. En eigenlijk die DJ ook wel. Of die Reverso, die gaat mooi met die plaat in de zon…
Zeg nou gewoon dat je er een toolwatch bij wil
Edit:
Dit zou ik doen
Vanmorgen wat over zitten lezen, niet gek inderdaad.
Ik denk dat je hier een punt hebt.
Dat is blijkbaar iets waar je makkelijk een enorme haat voor kunt ontwikkelen. Ik heb er zelf totaal geen moeite mee
De genoemde keuzes houden het niet lang uit vrees ik.
Is een goed idee of
Misschien de Omega seamaster Sedna goud, SLA017 of Blancpain Fifty Fathoms?
Stuk voor stuk klappers! Ik denk alleen dat ze mij niet staan vanwege de maat. Heb 16,5 cm polsen.
Dan zou inderdaad de SLA017 alleen overblijven vrees ik… Of de Blancpain Bathyscaphe? Glasshüte Original SeaQ?
Ben overigens deels hetzelfde aan het overwegen, maar wil per se rosé goud erin. Zou dromen van de SeaQ in 39 mm met open caseback en microrotor en stalen band… Ooit de Omega Seamaster Sedna goud in mid-size… Zie allebei niet snel gebeuren vrees ik…
Tja. Fleece-dekentjes, slapende katten, breiende grootmoeders en kleine gouden dresshorloges uit 1940 hebben een warme uitstraling. Als het je om de warme uitstraling te doen is moet de moderne horloge-industrie toch wel een doorn in je oog zijn, te beginnen bij dingen als de Pelagos, Sub en de Revival.
De MUT Moon is in het handje en om de pols in mijn beleving, eh, best wel mooi maar erg underwhelming te noemen. Voor mij een typisch geval kraak nog smaak. Dan zou ik liever verdubbelen om er een Lange met maanfase van te maken, want dat is dikke mik. Wel in goud, alsjeblieft. Iets met een warme uitstraling of zo.
Dress watches is waar het geld mag zitten. Sporthorloges, daar zit voor mij een dak aan wat zoiets mag kosten, want, ja, sporthorloge, gebruiksvoorwerp.
Jij weet net zo goed als ik dat ik hier het woord Omiwatari wil gaan noemen. Of de Reverso.
Check.
Leg me dat eens uit. Ik hoor meerdere mensen over dat ding, maar voor mij is het echt slaapverwekkend generiek. Mis ik iets, los van een hart?
De ZEP is duizend keer cooler.
Now you’re cooking with gas. Prachtig. Met of zonder maanfase, dondert niet. Hij zou allen 38mm moeten zijn, zeker met die kastvorm.
Alu for life, G. Keramisch is doods en vaak nog lelijk gedaan ook, helemaal als het glanst. Brrrrr. Tel daarbij op dat in casu Rolex echt letterlijk alles vroeger beter was, en je hebt een winnaar.
En in het zwembad. Want zeg nou zelf, die zijn ook gewoon 100m waterdicht zoals dat hoort bij een sporthorloge met semi-geïntegreerde bracelet. Ik zou 'm ook nog wel op een vuige Tropic durven gooien.
Als je die vraag stelt heb je geen horloge gezien wat je grijpt. En weet je eigenlijk ook nog niet wat je van een duikhorloge wilt. Ik zou even niks doen.
Helaas lust hij alleen Cartier en/of Delugs bandjes, vanwege het bandenwisselsysteem
Ai.
Dan zou ik ze eens aanschrijven om een Tropic of Sailcloth voor dat ding te gaan verkopen. Want zeg nou zelf, die Santos smeekt er om om als vakantiehorloge behandeld te worden.
Alle 3 knallers! Maar met
Springt de SLA017 er wel uit, of een kleinere Blancpain maar die vallen wel een beetje buiten de prijs van een Tudor als dat een ding is natuurlijk
Ik had het wel geweten!
Wellicht saai maar ik vind m in balans. Weet ook anders niet hoe ik t moet uitleggen
De omiwateri is net als een reverso natuurlijk prachtig. Daar kan ik niet tegen in gaan . Mijn conclusie echter met het kijken in het segment is dat er heel veel moois te vinden is (gelukkig).