Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

De Onda’s zijn echt vakantie/zomerhorloges bij uitstek inderdaad :sunglasses:.

2 likes

Ha, op foto (render) kan ik dat minder goed inschatten. Op mijn polsen lijken wel meer horloges een verkeersbord. Maar die IWC doet het anders wel netjes: subdials, wijzers, kast. Ok, minder fan van de pushers maar storen doet het niet. Die Zenith lijkt weggelopen uit een ontwerpmap met afgekeurde Death Metal band logos.

1 like

:laughing::laughing::laughing:

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

:metal:t4:

1 like
  • Hamilton Intra Matic 40mm
  • Staudt Praeludium Chronograph 41mm

0 stemmers

2 likes

Beide tof. Datum, lange pushers van Hamilton en iets stijlvollere wijzers van Staudt en Nederlands merk, doen mij kiezen voor Staudt.

1 like

De Staudt is leuk maar die kast hoort op een 100 euro horloge, niet op zo’n horloge. Oogt op deze foto enorm goedkoop en inspiratieloos.

5 likes

Hou je niet in, vertel wat je echt denkt

1 like

Haha zit hard op te lachen. Beetje zoals alles bij jou. Seiko is goedkoop en je eten is inspiratieloos. :v:

No harm intended. Vond het alleen grappig.

2 likes

Heb je de rubberen kogels omgewisseld tegen hollow points? :joy:

Ik heb er toevallig gisteren nog een boel bekeken bij Yvo’s horlogemaker en zo’n Praeludium voelt niet goedkoop aan hoor.

Vooral die nieuwe met opgelegde blauwe indexen onder AR coating zijn heel cool!

2 likes

Heb Hamilton gestemd. Met opgelegde indices zou de Staudt de winnaar zijn

2 likes

Zo de kast in zijn geheel polished, zonder scherpe lijnen oogt inderdaad niet heel high end. Dat doet die Hamilton zelfs beter. De plaat van de Staudt daarentegen is wel :ok_hand: daarom krijgt ie mijn stem.

1 like

No worries. Een dergelijke reactie is natuurlijk alleen maar een zwaktebod van jou dus daar slaap ik niet minder om. :innocent:

Ik had het ook puur over hoe de kast er uit ziet.

3 likes

Ik heb Staudt gestemd omdat ik dat blauw mooier vind dan het groen van de Hamilton, maar je hebt een punt over die kast. Ik kan me naar moeilijk over de verbinding tussen lug en kast heen zetten, het is net alsof ze de lugs aan de binnenkant met een rond vijltje hebben gegaan, da’s even strak als een natte theedoek.

Dat sommige lieden hier dan vol in de persoonlijke aanval gaan wanneer je die observatie deelt is helaas te verwachten, al ben ik het er wel mee eens dat je je piepers wel eens wat mocht opleuken.

3 likes

Battle of the shitters.
Welke moet blijven ?

1 like

Wolbrook is veel cooler, die Mercury neem ik voor €20 wel over :grin:

1 like

6 likes

İnruil tegen je Tudor + cash up van jouw kant… Dan wil ik het nog heel misschien overwegen :thinking:

1 like

Wat is gebeurd met jou bruurrr, voor HF was je rechtvaardig :rofl:

2 likes

Die Wolbrook is toch veel cooler dan die plastic hype…

3 likes
Op zoek naar “iets” netter dat past naast de Legend Diver (42mm zwart) en de Hydroconquest (41mm zwart)

0 stemmers