Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Waarom zo’n lelijke maan? Neem dan een mooie maan :sunglasses: :wink:

11 likes

De Polaris een upgrade waard over de Seamaster?


  • Omega Speedmaster Diver 300M White
  • JLC Polaris Date

0 stemmers

Ik vind de Omega toch wat speelser. Maar het is maar net welk doel deze duiker moet hebben.

2 likes

Dat snap ik ja. Lekker vrijetijds. De JLC is meer een soort gentleman’s duiker, wat luxer. :thinking:

2 likes

JLC no-date zou winnen, nu de Omega voor mij.

Die gangreserve is wel knudde van het JLC uurwerk … 38uur … toch niet meer van deze tijd!

De kast van een polaris is heel gaaf :ok_hand:. Brush en polish is top gecombineerd. Blijft een smaakkwestie uiteraard. Beide horloges zijn top

21 likes

Benieuwd naar jullie meningen! Toelichting wordt gewaardeerd. :sunglasses::+1:
  • Tudor BB58 blue
  • Omega Speedmaster Reduced

0 stemmers

Uhm, max 2 keuzes waar maar 2 keuzes zijn? :thinking:

Voor diegene die niet kunnen kiezen…

sorry man, mijn eerste pol :slight_smile:

2 likes

Aha, ik kon niet kiezen dus komt goed uit, anders had ik niet gestemd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ondanks ik weet dat je van witte/ lichte dials houdt, is een polaris een totaal ander horloge. Heel mooi, maar wel zwart. :grin:

1 like

You ok?

Wat ik mij oprecht afvraag, zonder te bashen of iets.

Maar heb jij het wel naar je zin als je ergens heen gaat en je moet altijd maar nadenken of je je pols wel op de juiste manier op bar/tafel/spiegel/muurtje kan leggen zonder dat je band krast?

Ik zou helemaal gek worden van die gedachte plus een zere pols van de onnatuurlijke houding.

3 likes

Mooi te zien dat de Speedy Reduced toch nog best wat stemmen weet te trekken. Met al het Tudor BB geweld op het forum verwachtte ik een ander verloop. :sunglasses::vulcan_salute:

1 like

Naast zalm ook nog op zoek naar een zwarte wijzerplaat: Roept u maar

  • Go sea-q
  • Tudor bb 58
  • JLC mut moon
  • D. Dornbluth q.2010.1

0 stemmers

1 like

Welke drie piece?

    • Rolex, Tudor, Tag Heuer
    • Rolex, Omega, Tag Heuer

0 stemmers

7 likes

Voor mezelf ben ik er wel al uit, maar ben toch benieuwd welke het forum zou kiezen. Vergeet even de kleurstelling, het gaat om het model. Laat hieronder wel weten welke kleurstelling je zou kiezen.

Intra-matic of club neomatik
  • Hamilton intra-matic chrono in 40mm
  • Nomos club neomatic in 37mm

0 stemmers


5 likes

Vind de Hammy echt by far 't gaafst. Maar het forum beslist anders… :thinking: :grin:
Welke ga je kiezen?

2 likes

De nomos, want die is eenvoudig mooi en je hebt de goede (arabic) dial uitgekozen. Wat kleur betreft zou ik voor oranje kiezen omdat de zomer er aan komt!

1 like