Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Bwah, de resultaten gaan toch vrij gelijk op.

Zeg ik nog even niet🤐. Ik wil niemand beïnvloeden, maar heb het hier en daar wel al laten vallen in andere topics.

1 like

Eerlijk gezegd ben ik nog niet zo thuis in welke platen er allemaal te krijgen zijn. Bij de club kijk ik enkel naar een automaat die 36-37mm ish is. Een grotere diameter dan dat doet dit model geen recht imo. Oranje? Ik zou het wel durven. :grinning:

1 like

Gegeven de rest van je verzameling zou ik gewoon voor een BB58 gaan omdat het iets anders is. Je komt steeds bij merken als Nomos, Hentschel en Dornbluth uit die allemaal prachtig zijn, maar naast de Hentschel en de Oris Sixty-Five vind ik iets sportiefs in zwart en gilt wel mooi. De Dornbluth is ook cool, maar zit in mijn optiek in het vaarwater van de andere KS, de JLC heb ik vast en om gehad en doet me absoluut niks, en ik vraag me af of de GO stylistisch jouw ding is.

Ik vind de Hamilton echt prachtig, maar de dikte houdt me tegen. Ik heb m’n chronograaf itch opgelost door een Farer te kopen, maar Hanhart heeft me laten weten dat er binnenkort een 39 x 13mm 417ES op de markt komt. :slight_smile: Dat gezegd hebbende: Er is een groene van die Hamilton. Topding. Erg coole kleur als je 'm kan vinden.

Dus de Nomos gekozen. Grappig genoeg zou ik die niet in het donker nemen. Ik zou wit met roze-blauwe cijfers of misschien de deep pink nemen. De Future Orange is ook cool. Doe eens iets geks.

image

8 likes

Die arabic dial is een limited geloof ik, samenwerking met ace als ik t goed heb. De dials die Nomos in het assortiment heeft voor de Club zijn California stylie.

1 like

14mm las ik ergens. Valt nog mee voor een 7750 vind ik. Die groene is idd heel mooi, maar ik heb zo’n groene anordain incoming, en 1 groene plaat lijkt me wel genoeg denk ik. :upside_down_face:

Die volledig roze club is voor mij net iets te extravagant, de witte met roze cijfers zou kunnen, maar ik wil echt een automaat. Andere horloges op mijn heel korte verlanglijst zijn ook al handwinders.

Zou kunnen, maar op de nomos website staan wel een aantal niet limiteds die me ook aanstaan:


4 likes

Ah.! Dat zijn leuke ook!
Die had ik nog niet gevonden. Die Nomos website is blijkbaar lastig navigeren voor mij.

Blauw! Pak blauw!

1 like

Uit de Neomatik serie zijn dit twee supercoole opties. Deze is ook leuk als je wat extravagants wilt:

Who’s afraid of red, white and blue, zeg maar. Maar eerlijk gezegd kom je dan qua budget ook dicht in de buurt van mijn favoriete ontwerp, de Ahoi.

Niks voor je?

3 likes

Blauw kan ik aanraden :wink:

12 likes

Minder dan de club eerlijk gezegd. Ik merk wel dat het aan me groeit.

1 like

Ik miste de optie Speedy - Tudor - TAG.

Daar heb ik in m’n hoofd op gestemd.

3 likes

Goeie keus!

16 likes

Erg leuk deze. Ik denk dat ik al weet wat je met Koningsdag gaat dragen :orange_circle:

2 likes

  • Omega Seamaster 600 136.011
  • Citizen NY0040 Promaster
  • Eterna Sonic Electronic ESA9162
  • Tissot PRX Powermatic 80
  • Omega Speedmaster Professional Moonwatch
  • Rolex Submariner 114060
  • Rolex Explorer II 226570
  • Rolex Datejust 41 126300 blue

0 stemmers

1 like
  • None of the above

0 stemmers

:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

En ook gewoon zelf als eerste stemmen :grin:

3 likes

En als enige :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

2 likes

Nou nou nou… Hier zit echt voor een ieder wel iets moois tussen hoor, zelfs wanneer je niet van donkere platen en stalen banden houdt :wink:

Mwah… Als het echt zou moeten die Seamaster. Maar als ik een even mooie rode pen zou hebben… :sweat_smile:

1 like

Nou. DJ komt het dichtste in de buurt. Maar is helaas niet fluted :tipping_hand_man:t3: Fluted en jub for the win.

1 like