Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Super fraai!

Staat goed. 18cm+ pols?

1 like

In welk universum denk je dat dat zo is? Laat thuis dat rare ding.

Casual sure, chic not so much. Zeker niet op die band. Bij een nette broek draag je geen spijkers.

Check. En het is een chronograaf. Die zijn altijd wat casual.

En daar is niks oubollig aan.

Bruiloften zijn kut. Ik zou gewoon proberen niet te gaan. Op de keper beschouwd is de gemiddelde scheiding tegenwoordig veel betere entertainment.

Yes.

Voor kleinere polsen: no-go

Wat n flets ding.
Doe maar zwart.

1 like

Zwart is de veilige keuze, inderdaad. Als je, zoals ik, Zuid-Europees bloed in de aderen hebt stromen, ga je voor de lichte wijzerplaat! :stuck_out_tongue_winking_eye: :it:

Ik weet dat VC prachtige platen maakt, maar zo op de foto hoort deze daar niet bij. :sunglasses:

Sowieso vind ik de blauwe veruit de mooiste. Misschien überhaupt wel van alle blauwe platen die ik ken.

1 like

Ja, maar geen 20k mooier.

@ElChueco ik vond t zilver met zwarte hands subliem hoor. Niks flets. Sunburst. Clean zilver.
Maar lichte platen maakt n horloge nog groter

1 like

True. Dat wist ik niet.

1 like
BB58 925 vs OG
  • BB58 925
  • BB58 OG

0 stemmers

Omdat ik voor een heel moeilijke keuze sta, schakel ik graag als hulplijn de horlogeforum hulptroepen alliantie in:

  • Tudor BB58-925 (geleverd op leer)

  • Tudor BB58-OG (geleverd op staal)

3 likes

Je poll is niet helemaal goed gegaan, je moet ergens een spatie tussen doen zodat ik op de OG kan stemmen vanwege stalen band

1 like

De poll werkt niet, maar doe de stalen maar.

1 like

Oprecht een lastige keuze. De zilveren is veel toffer, maar ik vind een bracelet wel een must have. Vandaag zou ik de 925 kiezen, als je poll werkt.

5 likes

Nee nee Vincent, dit vinden jullie verkeerd. Die neprivetjes mogen ze houden.

Je wil de 925, maar dan op Vanguard rubber of OEM NATO.

  • Rubber
  • OEM NATO

0 stemmers

1 like

Dat is wel een misser ja, maar die zilveren schijnt binnen een maand nicotinevlekken te maken. Pas even omgehad, cool ding ook.
Mijn ideale zou een blauwe zijn op een blauwe Vanguard!

9 likes

Neh, dat is ook maar een flets ding in het echt. We hebben gewoon meer kleuren nodig, zo komen we niet uit.

Volgend jaar samen duimen voor een Burgundy BB58? :handshake:

Geef hem sunburst en ik ga met een tentje voor de deur van AD’s kamperen!

14 likes

Niet te vroeg, anders mag je de lijst bijhouden.

3 likes

Gefikst! Ben geen pollenkoning, ben er allergisch voor…

1 like

De eerste stem was van mij. Hup 925!

1 like