Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Tof! Groen ook leuk.

1 like

Als ze er een T-Lock bij in gooien dan doe ik mee

2 likes

Ik heb zelf de bb58 zwart en zou voor die gaan.

Maar, eerder in het jaar de 925 op nato langs gehad en door de nato band viel hij wat weg op de pols en vond ik hem wat dof ogen.

Gister de 925 op leer omgehad, en vond het een wereld van verschil, hij leek meteen mooier van kleur en er meer uitspringen.

4 likes

Dat gaat goed komen! Al besteld?

1 like

Dat was trouwens veruit de mooiste optie. Maar die kast is niet gehard.

:slight_smile: En er zijn drie versies. Wel allemaal even uitverkocht, maar het is een mail-lijstje waard. :slight_smile:

Als niet geharde kasten ook mogen kan ik deze nog in de mix gooien:

2 likes

Thanks, mooie vergelijking zo naast elkaar! :+1:t2:

Maakt de keuze niet makkelijker. OG Bb oogt zelfs wat kleiner naast de 925. Ben zelf wel een bracelet fan, maar op de 925 zie ik wel heel mooie strap combinaties voorbij komen.

Man wat een hobby… :joy:

Ik kan je vertellen, dat is bij de OG bb niet minder. Ik wissel wekelijks wel van band en alles kan erop. Van licht of donker suede, dun of stuggere nato, MN straps tot zelfs een groenige aligator band. Enorm veelzijdig.

Maakt je keuze niet makkelijker :sweat_smile:

1 like

Ik dacht dat jij een datum op een duiker niks vond.

Jij denkt dat er op een Burgundy BB58 een datum komt?

Mooie opties, kwam er zelf ook nog een tegen die smaakt:

10 likes

Nog even een vreemde eend er in gooien?!

10 likes

Ja die is ook lekker hé?! Vrees alleen dat het iets heel anders gaat worden haha, als ik alles wat ik vandaag in het blauw gooi snel door HF-vrienden opgepikt wordt :rofl:

Ik hoop het niet voor je.

1 like

Thanks man! :joy:

1 like

VC, Lange & een Rolex
Versus Morgan Threewheeler

  • VC, Lange & een Rolex
  • Versus Morgan Threewheeler

0 stemmers

5 likes

Wat een bazending!

1 like

Nee nog niet, heb gelezen dat er ipv 100 stuks online, hij de hele maand online te krijgen is. Ik wacht nog even wat ervaringen af.

Geeft ook wat ruimte om te voelen of de aandrang afneemt…

1 like

Het verkeerde forum voor deze vraag. :rofl::nerd_face:

1 like

Die zilveren heeft een mooiere kleur maar een zilveren tool watch? Wat is daar nu weer het nu van? Zilver is alleen maar een minder geschikt materiaal om een horloge van te maken en dan ook nog op een tool watch. Dus dan toch maar met tegenzin zo’n zwarte.

Die driewieler natuurlijk :+1:t2::+1:t2:

4 likes