Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Slechte foto van de AnOrdain. Maar mooi horloge

1 like

Ik stem Datejust. Dat rood is niet aan mij besteed.

1 like

Dat kan ik begrijpen. Op de pols best een zonnetje hoor :sunny: Maar ieder zijn ding uiteraard.

1 like

Ik ben dan ook een saaie donder:

6 likes

En gewoon zelf lekker meestemmen :joy:

2 likes

Tuurlijk! Vulgaire rommel!!!

@Tompj heeft tenminste smaak wat betreft Rolex. Netjes en ingetogen, niet van dat schreeuwerige :laughing:

5 likes

Ingetogen.

afbeelding

11 likes

Het blijven ordinaire dingen natuurlijk.

2 likes

Ja :slight_smile:

2 likes

Denk dat de render van de Monta het horloge niet per sé veel eer aan doet, maar ik begrijp denk ik wat je bedoeld.

Als in het horloge komt er slecht uit op de foto? :slightly_smiling_face:

Dank, dat en de poll laat aan duidelijkheid niks te wensen over.

1 like

ja, hij komt zo dof uit op die foto, terwijl de sterkte van dat horloge de diepe kleur is van de dial.

1 like

0 stemmers

3 likes

Alle vier natuurlijk geen straf om te dragen. Toch is het opvallend dat de Longines zoveel beter scoort dan de Seiko. Ik heb het idee dat ik hier toch heel wat meer van die 62MAS reissues zie dan Hydroconquests. :thinking: Nou ja, nog niet zoveel stemmen, natuurlijk. Wie weet waar het nog heengaat.

Zelfs de Captain Cook, waar ik op gestemd heb, doet het beter dan de Seiko en die (eerste) zie je hier echt bijna niet. Niks mis met de Seiko overigens, wat mij betreft. :+1:

1 like

Het is zeker geen straf om te twijfelen welke het misschien gaat worden die om mijn pols gedragen gaat worden :grinning: .Wat een luxe. Het is nog te vroeg om conclusies te trekken welke de meeste stemmen gaat krijgen. De Seiko zie je idd vaker voorbij komen dan de Longines en de Rado. Het verbaas mij altijd wel dat je sommigen merken of modellen weinig voorbij ziet komen op het forum.

1 like

Ja, Mido zie je bijvoorbeeld echt heel weinig en die hierboven vind ik best een aardig model.

Maar leuk, een nieuw horloge uitkiezen! Veel plezier en we lezen het wel! :grinning:

Edit: Oh, ik zie een verschuiving: de Longines daalt en de Rado en Seiko stijgen in de peiling! :grin:

1 like

Uit het huidige lijstje de Seiko.

Die Longines heb ik altijd een ‘clunky’ ontwerp gevonden met die kroon en crownguards. Ik zou de Longines eruit halen en een Squale 1521 ervoor in de plaats zetten. En als we dan toch bezig zijn, dan zou ik de wat grovere Mido vervangen door een Certina DS PH200M ceramic en dan de poll herstarten.

3 likes

Bedankt voor je reactie en je feedback. Het logo van Squale op de wijzerplaat houd mij erg tegen kan er niet aan wennen. Moet ook zeggen dat ik de Squale nooit in echt heb gezien dus dan vind ik een horloge ook moelijk te beoordelen.

De Certina heb ik vandaag nog zien liggen in de winkel en dat model spreekt mij ook wel erg aan.

Heb vandaag de Longines 41 mm gepast en snap wat je bedoel ze zijn best groot en een klein beetje scherp de crownquards.

1 like

Geen Squale logo, geen datum, geen crownguards (nodig), perfecte maat, ik blijf hem promoten deze winnaar :ok_hand:t3:

16 likes

Ik snap het wel waarom je hem promoot🙂.
Mooi model geen logo en geen datum toch wel pluspunten allemaal.

1 like

Hij is mooi! Hoe dik is deze? En die 42 mm lijkt geen issue, waarschijnlijk geen grote lug to lug afstand.

1 like