Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Rado. lekker gek en anders

1 like

Precies dat, hij is compact om de pols en draagt perfect. Dikte zou ik ff moeten opmeten maar schat ergens rond 13mm.

1 like

Enige waar je op moet letten is de kastmaat. Die Certina is met z’n ~43mm helaas geen horloge voor iele polsen, zeker niet met de aanwezige bezel.

1 like

Het is niet zozeer de l-2-l (iets meer dan 48mm) alsook de vorm van de lugs die erg gunstig is. Zit geweldig om de pols, zo’n 1521!

3 likes

Wordt er omheen gevouwen.

14 likes

Yeah, man! Ligt heerlijk om de pols! :grin:

10 likes

Zeker!

10 likes

• Ball Engineer II moonphase
  • Aquastar Deepstar II

0 stemmers

Een battle die bij mij wel eens door het hoofd maalt. Qua collectie waarde ongeveer gelijk.

Wat denk HF?

3-piece collectie vs. 1-piece collectie
  • Tudor BB58 & Tudor BB36 & Omega Speedmaster Racing
  • Rolex Explorer 1 (36mm/124270)

0 stemmers

4 likes

De Rolex is knap (en dat is iets wat ik niet vaak zeg over Roleges) maar de Omega staat er toch met kop en schouders boven, met of zonder de Tudors.

3 likes

Ga je nou naar een veels te dure Rolex?

1 like

In godsnaam hou me tegen inderdaad :rofl:

Ik denk dat ik uit 3 meer plezier haal dan uit één.
Lekker beetje wisselen per outfit en gelegenheid hoort toch ook bij de hobby voor mij.

2 likes

Ieder forumlid zou zo’n Rolex kunnen hebben, maar die combinatie van Tudors en Omega? Dat is echt ‘Tijner!’

2 likes

Je moet pas naar 1 gaan als je klaar ben met het forum. Verder heeft het allemaal geen nut.

13 likes

De hele zooi inruilen op die schitterende blingy OP van jou en dan nooit meer inloggen op HF?

Heeft wel meer karakter dan de Explorer 1 eigenlijk :ok_hand:

1 like

Nee, dankje!
Ik haal m uit het blauwe, what was i thinking.

2 likes

Groot gelijk! :+1::+1:

1 like

Voor mij zeker de getoonde 3-piece. Ooit had ik één horloge. Maar inmiddels kan ik me dat echt niet meer voorstellen. En de Explorer is, na de moderne Air-King, ook nog eens m’n minst favoriete model, van dit merk. Is dat interessant om te weten? Misschien niet. Maar je vroeg om meningen. :wink:
Succes met de keuze!

• :point_left:t2:
  • :point_right:t2:

0 stemmers

Wat een tof ding @Svennos :ok_hand:t2:

10 likes

Dè sleeper vd reeks!!

2 likes