Niet te doen deze keuze!!!
Klopt, eigenlijk beide
Ik zou toch voor alleen de Explorer gaan, als je er helemaal weg van bent. Bevalt het niet om er eentje te hebben, dan bouw je rustig weer uit.
Als het de 39mm Explorer zou zijn had ik die gekozen. Echter wel in een collectie om toch wat te kunnen wisselen.
Tsja, dat is nu juist het punt hè…
Noem t dan: even opnieuw beginnen.
Dus 1 explorer als startpunt.
En dan zie je wel.
#redenomnieuwecollectietestarten
Ik heb zelf regelmatig gedacht “waarom doe ik de rest niet gewoon weg en hou alleen deze” als ik mijn Explorer draag. Meer heb je eigenlijk niet nodig (maar is toch wel leuk…).
Als je dan voor een one-watch gaat, is de Explorer wel echt perfect.
Explorer. Beste ‘one watch’ überhaupt.
Laatste poll voor het pullen van de trigger
99,99 al Cartier minded, maar toen kwam ik deze Rado tegen. Nieuwprijs ligt bijna €1.000 lager dan de Cartier (die niet nieuw is dus) en ceramic kast!
Twijfel nu wel heel erg help
- Rado True Square Automatic Open Heart 38mm
- Cartier Roadster S
0 stemmers
Ik gooi er nog even een derde optie in, met uw goedvinden. Aangezien beide bovenstaande opties mij volledig koud laten. Als het vierkant moet zijn is er voor mij maar één optie.

Neh, doe mij toch maar een Monaco dan.
Een zomerduikertje voor er bij; Squale, Seiko of iets anders?
Easy. Squale, natuurlijk!
Paar weken terug deze Rado op Schiphol irl gezien. Echt heel gaaf. Veel toffer dan deze render.
Is er iets op je verlanglijst qua waarde van de twee Tudors? Dus een 2-piece samen met de Omega?
Waar ik een beetje bang voor ben is een te hoog “bling bling polish” gehalte, sowieso weinig echte review van deze versie en videobeeld hieronder gaf me dat unheimlich gevoel van teveel polish: