Haha haal dat “uw” maar weg hoor, anders ga ik me nog oud voelen ook
Zo’n Monaco is geweldig, zag vandaag op het forum nog een Sixty Nine versie voorbij komen en was helemaal verliefd… Maar het budget is max rond de €2.500 en dan kom je niet in de buurt
Waarom? Ik heb ook maar 1 Tudor en dat geeft rust… ( ik speel helaas niet mee in de 10k+ league) hebberig dat ben ik wel maar geen stress omdat ik andere stukken niet kan dragen
Ben zelf ook zeker niet de jongste meer, hoor.
Nog steeds een mooi budget, 2,5K. Is zeker wat moois voor te koop. Succes en veel plezier met de zoektocht!
my 2 cents. Persoonlijk zou ik voor de Rado gaan. Super mooi ding en anders dan anders.
Anderzijds - Ik ben pas 4 maanden lid hierzo, maar heb jou geflipper gezien. Met restwaarde, afschrijving en re-sellability in gedachte zou ik voor de Cartier gaan.
Hoewel ik die puist van een kroon niet zo mooi vind, maar dat is subjectief.
Die Longines gaat het zeker niet worden maar dank voor het meedenken
De sub 39 had ik nog niet naar gekeken maar gaat het ook niet worden. Het logo/mondje aan de 6 uurs kant, de FF bezel en de gekke kroon doen het niet voor mij Het moet overigens zeker geen Squale zijn; alle merken mogen
Kom maar eens langs om de Black/Cream te bekijken. Baltic is echt meer bang-for-buck dan bijna al het andere sat ik in mijn handen heb gehad. Doet makkelijk mee met horloges van €1200-1800 en dat voor €600,-.
Leg de Aquascaphe eens naast een Squale Sub-39 bijvoorbeeld en op kwaliteitsbeleving wint de Baltic het met een straatlengte voorsprong.
Qua hype waarde misschien wel, maar qua intrinsieke waarde staan die drie er mijlen ver boven, Henk. Da witte gij ook. Die Omega is een snoepje en die Tudors zijn gewoon fijn. Ik snap niet dat je er überhaupt over nadenkt.
De 10K+ ‘league’ komt op hetzelfde neer.
Waarom denk je dat je de helft op het forum steeds weer de collectie ziet inkrimpen?
Ik heb de laatste 2 weken, ofzo, vrijwel al het 10K plus geweld niet thuis gehad & kwam er achter dat ik eigenlijk net zo veel schik heb van mijn BB pro, seiko’tje etc.
De Lange dus de kluis in & ik denk dat ik die pas weer in het najaar ga ophalen. Merk gewoon dat een horloge met zwart leer me nu niet trekt, 10K + of 10K - maakt daarin echt niet uit.
Sorry man, die van @Svennos was zo lekker. Gelukkig heb je dat plaatje van een Reverso nog, ik zie die Reverso en die Panda als perfecte two piece. Maar eerlijk is eerlijk, de tricolore is zeker geen straf.
Bij de GTG in Twente viel het me ook op. Afgesloten ruimtes, adressen die maar twee uur van tevoren werden door gegeven, heel veel de usual suspects op de tafel met horloges. @flowert en ik hadden het over het Taphuys waar we drie jaar eerder stonden. Gewoon aan een tafel in de kroeg, zonder afgesloten te zijn.
Hij zei “maar toen had iedereen nog seikootjes”, en het schoot me door de kop dat ik de hobby ergens leuker vond toen het nog exotisch was als er iemand een Squale liet zien, dat er nog vintage Connies vergeleken werden, er altijd wel iemand een SKX had gemod en dat je een Panerai naast een Tuna kon passen.
De escalatie van de hobby doet me wel eens twijfelen of ik er niet gewoon mee moet kappen. Maar ach, de mannen er achter zijn vaak sympathiek.