Het geinige is, dat bij mij de hobby best geëscaleerd is… En dat ik eigenlijk door de BB pro nu voor het eerst weer zoiets heb van… Yes, lekker.
Niet te gek, toch top qua afwerking, draagcomfort etc etc.
Ik ben echt elke 3 weken aan het kijken welk deel/combo van mijn collectie me het lekkerst ligt.
Voor nu is dat:
BB Pro
Speedy Tokio
DJ
VC
En ik merk dat ik de rest eigenlijk vrij overbodig vind.
(BB Red Eta, OQ, ALS, OP etc…)
En ik gok dat als ik er een GS lente naast gooi dat ik kan uitloggen.
Wow Cihan! De Rado staat al weken bovenaan mijn wishlist
Ik zie hem hier nooit maar wat een prachtig ding. Als jij hem nu koopt dan neem ik hem weer van je over, deal??
Ik maar denken dat ik een neutrale toon had gepakt. Hmmmm. The Statler & Waldorf are strong in this one.
Klopt ook zeer zeker, los van een saffiertje op een horloge plakken waar Hardlex op zit moet je het ook niet willen. Evengoed vind ik het leuk om een Seiko / Vostok modderaar naast een DD man naast een vintage freak te zien staan met allemaal een biertje in de klauwtjes.
Of een aardige weerspiegeling van hoe veilig Nederland feitelijk is, zeker als je het afzet tegen Johannesburg, Birmingham Alabama of Tijuana. Het meeste volk is gewoon OK, en ik leef graag in de veronderstelling dat dat in Twente zeker zo is.
Altijd goed.
Ik snap twee dingen niet. Ten eerste, waarom geen AquaTerra, Seamaster 150 of PO meegenomen? Ten tweede: Waarom krijgt de heritage zo weinig liefde?
Hoezo, hij is toch een goede 2e, tot nu toe?
Is, denk ik ook, geen horloge voor iedereen. Je moet maar net van retro houden. Doe ik dus wel. Ik heb dan ook daarop gestemd.