Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Het geinige is, dat bij mij de hobby best geëscaleerd is… En dat ik eigenlijk door de BB pro nu voor het eerst weer zoiets heb van… Yes, lekker.

Niet te gek, toch top qua afwerking, draagcomfort etc etc.
Ik ben echt elke 3 weken aan het kijken welk deel/combo van mijn collectie me het lekkerst ligt.

Voor nu is dat:
BB Pro
Speedy Tokio
DJ
VC

En ik merk dat ik de rest eigenlijk vrij overbodig vind.
(BB Red Eta, OQ, ALS, OP etc…)
En ik gok dat als ik er een GS lente naast gooi dat ik kan uitloggen.

Maar doe dat uiteraard niet.

2 likes

Modden is kut Willy, da weet je gie wok. sorry, dat zinnetje heb ik altijd al eens willen ver- West-vlaamsen :grin:

6 likes

Godverrreeedomme, ben je erbij…is het nog steeds niet goed.

Oh. Dat nog wel. Gelukkig.

7 likes

Ik kwam dit net tegen. Misschien een optie.

Je lijkt m’n vrouw wel. Die denkt ook direct dat het niet goed is wanneer ik gewoon iets zie wat me opvalt.

4 likes

Het is de toon die de muziek maakt hè. :musical_score:

3 likes

Bijna perfect. De lume vind ik te geel

Wow Cihan! De Rado staat al weken bovenaan mijn wishlist :+1:
Ik zie hem hier nooit maar wat een prachtig ding. Als jij hem nu koopt dan neem ik hem weer van je over, deal??

1 like

Haha Robert, dit zou zomaar eens de doorslag kunnen gaan geven :joy:

1 like

Ik maar denken dat ik een neutrale toon had gepakt. Hmmmm. The Statler & Waldorf are strong in this one.

Klopt ook zeer zeker, los van een saffiertje op een horloge plakken waar Hardlex op zit moet je het ook niet willen. Evengoed vind ik het leuk om een Seiko / Vostok modderaar naast een DD man naast een vintage freak te zien staan met allemaal een biertje in de klauwtjes.

7 likes

Seamaster battle :muscle:t2:

3 likes

Diver 300 op rubber voor mij

1 like

Best wel idioterie als ik er achteraf over nadenk.

Was wel altijd gezellig, dat wel. Net als afgelopen zaterdag, top dag, leuke stukken, leuke mensen, biertje, hapje, slap lullen en door.

4 likes

Gelukkig hadden we altijd een tafeltje achteraf. :zipper_mouth_face:
Dat er nog nooit iemand een knuppel is zijn nek heeft gekregen, is bijna een wonder.

2 likes

Of een aardige weerspiegeling van hoe veilig Nederland feitelijk is, zeker als je het afzet tegen Johannesburg, Birmingham Alabama of Tijuana. :slight_smile: Het meeste volk is gewoon OK, en ik leef graag in de veronderstelling dat dat in Twente zeker zo is.

Altijd goed.

Ik snap twee dingen niet. Ten eerste, waarom geen AquaTerra, Seamaster 150 of PO meegenomen? Ten tweede: Waarom krijgt de heritage zo weinig liefde?

2 likes

Hoezo, hij is toch een goede 2e, tot nu toe?
Is, denk ik ook, geen horloge voor iedereen. Je moet maar net van retro houden. Doe ik dus wel. Ik heb dan ook daarop gestemd. :grin:

1 like

Andere reden kan natuurlijk ook die lelijke puist van de helium escape valve zijn.

1 like

Maar die heeft de Heritage dus juist niet.

Edit: ah, denk dat je dit ook bedoelde: een reden om voor de Heritage te kiezen.

2 likes

Mits 36 mm :wink:

1 like

Welk setje heeft jullie voorkeur?

Offff

image

1. Rolex all the way!
    1. Goed goud is niet fout!

0 stemmers