Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Keuze 1: Bijna raak!

6 likes

Is niet mijn smaak.

Heb ik al

Hij staan nu bovenaan :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb net twee weken geleden een 300t professional verkocht :joy: dus 100 punten voor het idee want het is wel een mooi ding :ok_hand:

1 like

Wel leuk, trouwens; in den beginne stond de Squale behoorlijk voor, maar de Seiko staat nu weer voor :slight_smile:

1 like

Ja, een Seiko moet je natuurlijk sowieso hebben in de collectie. Dat weet ik al langer. Maar tegenwoordig weet ik ook: you need a Squale in your life! :shark: :sunglasses:

Het zat mij allemaal wel errrrug lekker.

• FXD
  • DSSD

0 stemmers

• Rubber
  • Ti (bracelet)

0 stemmers

• Rosegoud (40mm)
  • Witgoud (42mm)

0 stemmers

• Grote piemel (Datejust)
  • Kleine piemel (Sky-Dweller)

0 stemmers

• 41mm (blauw)
  • 37mm (grijs)

0 stemmers

3 likes

Mag ik de root beer en de DJ opperen? Want die IWC is, eh… Tja. Dat maakt zelfs de root beer niet meer goed.

Rolex all the way, maar dan DJ en GMT. Hoppa.

Vandaar de keuze voor de 40mm roodgouden Yachtmaster. Man, wat een fijn ding.

6 likes

Poll gesloten, want er is een wijs besluit genomen…

Zoals de talentvolle dichter JoeyAK in een van z’n meesterwerken heeft gedicht:

Want we werke, die Cartier heeft geen sterkte…

Die PO is mooier dan alle opties die je verder gaf, dus ik zou het er lekker bij laten.

2 likes

Ik had verwacht dat jij je wel zou storen aan die rode tekst op die YM. Die slaat namelijk als een tang op roségoud in dit geval. Krijg er de bibbers van

@HanDavinci Die FXD staat je goed. Die wint het ook echt op elk mogelijk vlak van de DSSD. Behalve de meeste regels tekst :shushing_face: Dat je als serieus merk 7-8 regels tekst op een wijzerplaat durft te plempen, man man man…

4 likes

Dank!

Die velcroband is ook top.

Geen moeite met de lijnen tekst, maar wel met het feit dat het een MN22 is en geen MN21. We moeten allemaal ergens over nerden. :smirk:

3 likes

Da’s leuk. Kleuraccentjes zijn tof. Helemaal als ze lijken te wringen. Rolex is al zo’n saai en conservatief merk, die zijn leuker wanneer ze dat soort dingen doen.

Om Wat Aans te citeren: Woaromdatten? Woarom dat?

3 likes

Wat vinden jullie van een Seiko SPB GMT serie? (onderstaand een snelle photoshop)

SPB GMT
  • Yeah… Uitbrengen Seiko!
  • Nah… Liever niet

0 stemmers

Stemmers bedankt.

Het is de Omega Seamaster 300 Heritage geworden :slightly_smiling_face:

52 likes

Leuke keuze! Mooi man, veel draagplezier!

1 like

heel gaaf!

1 like

Gefeliciteerd, is me nu pas opgevallen dat de hele bezel ook lume heeft. :ok_hand:

1 like

Hij is ook nog eens veel te dik en te zwaar. Kutding, zou m niet kopen.

3 likes

Beste keuze. Mijn stem had je al. Gefeliciteerd

1 like

Tijd om nog eens de Rolex Ghettysburgh Edition uit de kast te halen. :sunglasses:

4 likes