Battle van de blauwe duikers:
Tudor BlueBay58 vs
Seiko 043
Beide inhouse automaatjes, vintage vibe/recreaties
- Tudor
- Seiko
0 stemmers
Overigens is voor de winnaar/blijver al bekend
Battle van de blauwe duikers:
Tudor BlueBay58 vs
Seiko 043
Beide inhouse automaatjes, vintage vibe/recreaties
0 stemmers
Overigens is voor de winnaar/blijver al bekend
In het Engels zou ik zeggen: The Seiko blows the Tudor out of the water
Het is er allemaal niet beter op geworden, als ik er even over nadenk.
Was ie toen nog van jou of al van mij?
gaat volgens mij prima samen hoor, seiko en rolex, al lijkt het soms van niet. Die gmt van jou was wel lekker hoor.
Ik denk van mij. Toen sloeg de vonk over bij jou.
Nou ja, weet ik niet. Keuzes, keuzes.
Ik heb op de Boldr gestemd als grootste shitter (Al was de poll misschien niet zo bedoeld).
Die naam… Boldr… Leuk voor op een boormachine, maar niet op een horloge. Valt gewoon pertinent af. Leuk design wel!
Ik ga iets lelijks zeggen…(sorry)
Die PP was waarschijnlijk niet bepaald interessant als er geen PP op had gestaan lijkt me. Ik denk eerlijk gezegd is dat de reden is dat mensen hem kopen. Want dan heb je een Patek.
daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ieder heeft recht op zijn mening. Ik kan je goed begrijpen enerzijds. Maar ik denk dat als je de Patek in het echt zou zien, je hem wellicht meer zou waarderen. Met name de kast is echt heel mooi. Ik heb veel vintage dressers gehad tot nu van verschillende merken maar dit is een van de mooiere. Ik moet wel zeggen dat het prijsverschil tussen de H. Moser en Patek relatief klein is terwijl (wat logisch is voor modern VS vintage) het verschil in afwerking dan weer tussen die 2 groot is. Maar goed, H. Moser is imo dan ook een van de beste prijs/kwaliteit dressers in zijn prijscategorie.
Je bent altijd welkom hem een keertje met eigen ogen te zien, ben benieuwd wat je dan ervan vindt .
Dat kan ik bevestigen. Ik vond hem wat stoffig op foto’s. Toen nam mijn cursusleider (een groot kenner en horlogeliefhebber) deze op mijn verzoek mee naar de les. In één woord schitterend!! Dat voel je pas om de pols.
Dat is aardig! En je hebt gelijk. Eigenlijk moet je niet oordelen voordat je iets in het echt hebt gezien.
Zal ik dat even voor je doen. Ik heb er een ik handen gehad, en ook toen werd ik er niet warm of koud van
Ik heb zelf ook vaak gehad beide kanten op dat een horloge in het echt erg anders uitpakte dan op foto’s (buiten het feit dat foto’s maken niet mijn sterkste kant is). Toen ik deze in het echt paste wist ik dat ik hem moest hebben… En dat heeft niet per se met het merk Patek te maken want ik heb horloges gehad van heel veel verschillende merken, veel die helemaal niet populair zijn (zoals Glashutte Original).
haha fair enough! Wat maakte dat je er warm noch koud van werd?
Niet bedoeld als afkraken hoor, het is ook gewoon niet echt mijn smaak
In de hand zag hij er voor mij net zo uit als op de foto, beetje saai. En het feit dat het een Patek is zou dan een speciaal gevoel moeten geven, maar dat deed het niet.
Oh ik heb er geen problemen mee. Ieder zijn smaak toch? Het moet je inderdaad liggen want het blijft een kleine dress watch zonder “fratsen” zoals een secondewijzer of wat dan ook.