Beauty! Van harte hoor!
Ik denk dat je een 5738P wel meer kan waarderen.
Het is mijn favoriete Patek. Een vorm volgens golden ratio…of the divine proportion, ooit omschreven door één van mijn voorvaderen. We noemen hem nog steeds Opa Leo in de familie.
No brainer. Always the zenith.
geen hoofdbreker. altijd de zenith
Dat interesseert toch niemand? It’s what you know.
Klopt. Je hebt gelijk. Ik merk het wel.
Getver wat lekker. Zeker in het geheel en ook nog die sluiting
Prachtige Ellipse inderdaad! En inderdaad de golden ratio is erg mooi en geeft een bijzonder gevoel. Helemaal in combinatie met bijpassende manchetknopen zou dit helemaal af zijn!
Inderdaad. En ik denk dat fascinatie voor het merk ook wel een rol speelt. Dat geeft toch wat extra’s aan een horloge. Patek weet bij mij meestal niet de gevoelige snaar te raken, terwijl bepaalde andere merken dat wel doen.
Precies, de speedmaster 100%
Great minds think a like😁. Ik hoop zo’n setje ook een keertje te bemachtigen. Is inderdaad gaaf!
Ja, die ziet er een stuk eigentijdser uit inderdaad.
Idem hier.
Fraai hoor! Wat is dat voor band op de eerste foto?
En waarom dan de Speedmaster?
Scheelt ook wel een paar decennia met die van mij. Die van mij is uit een van de eerste jaren van de Ellipse-lijn
Erg leuk model de speedmaster en zenith doet me niet zoveel.
Ik ben het met je eens… Hebben we dat ook een keer meegemaakt
Hmm, ik vind het (Boldr) wel wat hebben eigenlijk! Bold vertaal je vrij naar “stoutmoedig”, dit merk is stoutmoediger haha!
En het horloge zelf, ook dat vind ik wel echt wat hebben! Checklist tov de Moonswatch:
Kast: 38 mm titanium kast
Uurwerk: Japanse SII VK64
Waterbestendigheid: 200m (660ft) / 20ATM
Kroon: geschroefde kroon met op maat BOLDR logo in reliëf
Wijzerplaat: bedrukte matte wijzerplaat met Japan Superlume
Wijzers: Aangepaste wijzers met Japan Superlume
Lens: plat saffierglas met antireflectiecoating
Band: Nylon NATO-band met aangepaste titanium gespen
Kastdikte: 14 mm
Lugmaat: 20mm
Lug naar lug: 44 mm
Case Back: Geschroefde achterkant van de behuizing met reliëfdruk van ontwerpers in beperkte oplage
Dus voor hetzelfde bedrag van €250 krijg je een toffe chrono met een MechaQuartz uurwerk, titanium kast, saffierglas én 200 meter waterdicht met geschroefde kroon?
Ik wil al een hele tijd een Moonswatch Mercury, maar ga echt niet voor een winkel liggen en als ik gewoon heel eerlijk voor mezelf ben: zonder Omega logo was deze natuurlijk nooit zo begeerlijk geweest!
De Boldr maakt ook leuk gebruik van een fris kleurenpallet met de grijze dial. Lekker voor de zomer als beater, want deze kan dus wel gewoon mee in het water!
Dus; Boldr besteld