Dank
Dat is ook een knapperd zeg!
Mooi man. Kreeg je nog een goeie inruilprijs voor die Lange
Dat is zeker waar. Leuke gele accenten en een mooie kastvorm. Ik wens je alvast veel draagplezier. Ik zie graag je foto’s als ie binnen is
Saai zwart
Nog meer blauw
Of toch maar funky purple voor nog meer kleur in de collectie.
- Zwart
- Blauw
- Paars
0 stemmers
Damn, dit is wel een knap staaltje “het universum heeft een plan” moment haha
Ik was woensdagmiddag lekker in de weer met een wristbattle tussen de Omega Moonswatch Mercury en een volgens mij kek en betaalbaar alternatief: de Boldr Rally III Wells Junior.
Bij mij is een battle vaak een vooraankondiging haha dus een uur later had ik de Boldr besteld om mijn moverende redenen! Die komt volgens PostNL morgenmiddag binnen. Tot nu toe alles redelijk logisch…
Maar dan, in het nu en het hier: ik open de Fratello pagina (kids naar bed en terwijl ze strijden tegen de slaap heb ik tijd om de stukken van Fratello even te bekijken) en kom dit stuk tegen, letterlijk gepubliceerd op diezelfde middag:
Jullie raden al welk horloge op nummer één staat als alternatief voor de Moonswatch…
Hey Fratello guys, you spieken op HF? If so, better good gesteald dan bad verzonnen
Edit: Fratello stuk natuurlijk haha thanks @TagEd voor het correct vermelden van de bron!!
Die Fratellogast is of was gewoon HF-lid. Natuurlijk heeft ie dat idee van jou! Gefeliciteerd nog, trouwens!
Hahaha zou het? Of zou ik gewoon “incepted” zijn zonder het te weten? Ik weet 100% zeker dat ik het stuk pas vanavond heb gelezen, dat sterkt m’n “Inception” gevoel
Die paarse met deze numerals. Dat is echt apart. Zwart en blauw heb je er vast al wat van.
Ik heb ook op paars gestemd. Supervet!
Als die paarse normale cijfers had gehad had ik daarop gestemd. Ik knap volledig af op karakters die ik niet lezen kan
Een horloge zonder secondewijzer en minuutaanduiding is gewoon een harde schop in de noten van de horologie. Ik heb daar zo’n hekel aan.
Je zou iets nieuws kunnen leren.
Ik heb niet gestemd omdat ik milde epileptische aanvallen krijg van alledrie die horloges. Brrrrr.
Dan liever een Shapiro.
Ik ben geen talenwonder. Mocht ik toch de moeite gaan nemen om een andere taal te leren dan kies ik er denk ik eerder een waarvan ik het alfabet al ken.
Sailcloth
Was (is??) in Roermond met extra korting
Dat is de “gewone” Aerospace
Die met extra korting is de Exospace
Maar ik zou de EVO nooit weg doen, jij gaat ooit spijt van heb