Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Doen! Gaan passen! Ik denk dat dit eentje is die je moet om de pols hebben om meteen te weten of dit n ja of nee is

5 likes

Heel gaaf! Ga ik zeker doen binnenkort! Mag ik vragen wat jou polsomtrek is?

Das n render vd site hoor. Had ik maar zo’n helmboswuivende pols

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Ok dat word passen😆

1 like

Bij mij zat hij super comfortabel. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik begrijp je.

1 like

Een van de meest extreme battles mogelijk. Een 36mm mini ronde Datejust dress watch met goud tegenover een mega grote vierkante 40x40mm extreem gevormde Octo stalen sportswatch. Onmogelijk gevecht :smile:

Ik heb ze beiden meerdere keren omgehad en de Octo valt echt heel erg groot, ook al is hij heel dun. Als er ooit een 36mm Octo zou komen zou ik er wel voor gaan, maar de huidige versies zijn gewoon mega bracelets om je pols met een lug width van 30mm :hear_no_evil: Ik kies voor de Datejust!

1 like

Deze verdiend ook wat uitleg… ik ben al tijden gecharmeerd van de octo, alleen heb ik de datejust in deze configuratie in bestelling staan. Mocht deze komen… dan is het de keuze: of de octo (want soort van grail) of de datejust :wink:

1 like

Het universum heeft gesproken :orange_circle:

17 likes

Vaja con Dios. :grin::+1:

1 like

Heerlijk, man! Congratulazioni!:shark:

1 like

Aaah thanks voor de verheldering :blush: Als het de een of de ander is en de Octo is als een grail, dan lijkt de Octo weer de beste keus :smile: Maar de Octo kan je wel altijd nog kopen, omdat die makkelijk verkrijgbaar is terwijl alle Rolexen problematisch zijn. Je kan ook nu de Octo nemen en als de Datejust er over een jaar is ofzo beslissen wat te doen.

1 like

Passen is idd het beste.
Het is een heel ander horloge dan de DJ.

22 likes

Retevet.

4 likes

:star_struck:

2 likes

Übercool. Ook eens in het echt mogen bepotelen. Heel mooi. Het grote minpunt vond ik de goedkoop ogende 6 en 12 en indices.

1 like

Idem!

Maar als je die weghaalt…

:heart_eyes:

8 likes

Zeker de Seamaster en juist deze uitvoering zonder de golfjes.

1 like

Ja bizar mooi ding!

1 like