Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

:yum::drooling_face::drooling_face:
Buitenaards deze. Niets lijkt er op. Heel cool!

1 like

Keuzes keuzes! Geniet nu ook heel erg van mijn explorer 36mm. Ik ben niet persee gebonden aan 1 maat. Maar idd hoe het horloge valt bij het passen!

1 like

3x zomers wit. Zeg het maar :white_heart::white_heart::white_heart:

• Zenith
  • Cartier
  • Vacheron

0 stemmers

3 likes

Stop maar.

:crazy_face:

3 likes

No brainer

1 like

:sweat_smile:

Ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Met dat leren bandje loop je echt niet de zee in… Dus Zomers & Functioneel: Zenith

2 likes

Eigenlijk te verschillend om te kiezen. Voor mij persoonlijk valt de Cartier als eerste af. De Zenith vind ik geweldig. De VC zit eigenlijk een trapje hoger. Maar zoals gezegd, te verschillend. Toch voor de Zenith gekozen.

2 likes

Kan je met een Zenith Chrono wel de zee in?
Een Speedy niet, ik vroeg het me af. :grin:

1 like

Dus te verschillend…

En daarom kies je de Zenith?
Ik volg m effe niet. :crazy_face:
VC zit trapje hoger, dan kies je die toch? Of bedoel je in t algemeen & niet voor jouw smaak?

Meh, sowieso alleen zwemmen/vakantie met de Explorer :grin:

2 likes

Normaal sowieso de VC, maar nu er specifiek “zomers” bij staat ga ik misschien toch voor de zenith

Nee laat maar, natuurlijk gewoon de Vacheron. Wat dacht ik wel niet :sweat_smile:

1 like

Ik zou ipv de VC voor iets anders gaan in die categorie, hoe mooi hij ook is. Die Zenith lust ik wel.

1 like

Hoe breed zijn je polsen als ik vragen mag? Mijn polsen zijn 18/18,5cm en ik vond de Octo net aan kunnen. Puur omdat mijn smaak nu naar onder de 40mm neigt is de Octo voor mij veel te groot, maar vanaf 18cm past hij goed.

Heb je hem wel eens om gehad? Er zit ook best een verschil tussen de titanium en de stalen versie. De stalen is natuurlijk veel zwaarder maar ook dikker. Die voelde echt heeeel veel meer aanwezig op de pols daardoor.

Ik snap je helemaal overigens. Ze zijn echt super uniek en het design, de movement en afwerking zijn heel nice. Ik wil er verliefd op worden, maar na een paar keer passen is het nog niet gelukt :smile: Overigens zou ik zelf voor de titanium gaan. Die is veel mooier ik het echt dan op de foto’s en veel comfortabeler.

1 like

Als we het over zomers wit hebben, dan wel op deze strap :smile:

Dan is het een no-brainer.

15 likes

Goed punt!

Ik heb voor de Cartier ook een zomers blauwe band in aantocht. Tegen die tijd maak ik een nieuw shot :smiley:

1 like

Ook dat snap ik

3 likes

Bij je zwemshort wil je gewoon deze dragen. Die andere twee zijn leuk om de eieren te timen, ofwel het heertje uit te hangen.

8 likes

Ik bedoelde alleen die andere :sweat_smile:

5 likes