Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Heeft natuurlijk een mooie vintage look, maar zoveel drukte op een wijzerplaat trek ik echt niet :blush:

Ieder zijn ding uiteraard, moet alleen even wat tegengas geven :grin:

5 likes

Een vintage 806 moet je hebben zonder cijfers en met reverse panda :sunglasses:

1 like

Dat mag uiteraard. Vooralsnog lijkt het redelijk gelijk op te gaan met de poll; ben benieuwd of hij op den duur nog een bepaalde kant uit gaat vallen :sunglasses:

1 like

Dit is waar ik ook tegenaan liep bij de zoektocht naar een Tudor BB. Keuze tussen de 36 en de 41. De 36 is mooier naar verhouding, maar met polsen van ruim 20,5cm staat een 36 een beetje als een kinderhorloge. Maar voor de 41 gedaan.

Het leven zit niet mee soms :cry:

2 likes

en waar je 36 zei, bedoel je 39 stop de tijd

1 like

De BB58 modellen zijn met 39mm sowieso te klein naar mijn smaak, Ik doelde op de M79540-0006.

1 like

aha, dan was ik abuis

1 like

Pohh ben wel lichtelijk jaloers op deze…:smiling_face_with_three_hearts:

Ga vanaf nu alleen voor iconen. Heb een explorer 1 nu. In de toekomst nog een mooie navitimer, en een cartier tank of een reverso en dan ben ik klaar

3 likes

Dat is bij dit model wel een beetje de bedoeling toch?

Als je een rustige plaat zoekt is een Navitimer sowieso geen beste optie.

4 likes

Vind de nieuwe toch redelijk rustig…

1 like

Ik zoek ook geen heel rustige plaat, ik houd wel van een beetje reuring. Daarom houd ik ook van chronografen, er moet wat gebeuren op een wijzerplaat. Maar er zijn ook grenzen, en die wordt bij die re-edition toch echt overschreden :blush:

3 likes

Maar anders was het geen re-edition, de charme zit wat mij betreft in de vintage maat en de waarheidsgetrouwe vintage executie.

3 likes

Eens; en blijbaar is er genoeg animo voor; de poll loopt nog steeds ongeveer 50/50. Gelukkig hebben ze dus wat te kiezen. Alleen jammer dat de nieuwe 41 mm alleen in kerstballenkleuren te koop is; sluit niet uit dat er nog meer voor de nieuwe zouden kiezen als die 41 mm was :grin:

Verder redelijk theoretisch; zulke bedragen zie ik mezelf nog niet in één horloge steken. Sowieso dus maar even flink laten afschrijven; weet alleen niet of ze ooit zo ver afschrijven dat ik het leuk ga te vinden :blush:

Ook theoretisch voor mij, ik heb de kans gemist om een 806 nieuw te kopen en waar ze nu te koop voor staan is het te gortig.

1 like

Sommige (Amerikaanse) uitspraken kun je beter niet vertalen, ondanks dat dit trendy is.
Nu klinkt het alsof je het over aambeien oid hebt :joy:

8 likes

Als die nieuwe niet 43mm was maar 40-41 dan had ik daarvoor gekozen!

1 like

Die 2-3 mm maken wel net een significant verschil inderdaad :blush:

Maar ik ben wel grote horloges gewend, dus ik maak me niet druk :innocent:

“Eigen” designs van het Mu:n concept:

Mu:n Watch
  • Grijze dial
  • Blauwe dial

0 stemmers

6 likes