Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Ik durf haast niets meer te posten, maar deze mag toch wel gezien worden?

19 likes

Wat een spuiter. Het perfecte horloge voor de collectie als je maar 1 horloge op 1 band wilt.

1 like

Blauw. Vind de maan mooier gekleurd. Door de moonphase vind ik het blauw ook passen bij het vallen van de nacht.

1 like

Ik heb zo’n irritant brede wishlist voor het open plekje in mijn watchroll haha

Komt weer een gekke battle aan!

Moderne klassiekers in 38mm
  • Aquastar Deepstar II
  • Zenith El Primero

0 stemmers

4 likes

Hoe ziet ook alweer de rest van je collectie eruit?

Hier de “collectie” incl. leeg plekje
(het wordt geen 3e Tudor iig)

3 likes

Staat er meer tekst op dan op de originele?

Heel mooi. Als je dit te druk vindt snap je de 806 niet… laat staan als je dit teveel tekst vindt :man_facepalming:t3:

2 likes

Hoe wel de BB58 blue, Black Bay Pro en Black Bay Chronograph wel een lekker setje zou zijn… :smirk:

1 like

Dat weet ik niet misschien even goed het boekwerk op de dial lezen, wellicht staat er in hoofdstuk 27 paragraaf 18.15 wel of de originele het ook had.

:thinking::joy:

1 like

De BB36 gaat nooit weg, maar de Pro ernaast zou ook tof zijn ja. Maar eerst komt er iets non-tudors!

Moet nog iets leuks komen voor de vakantie met een prima wrist presence. Duiker sowieso

Lijstje op dit moment:

Vakantie beater
  • Doxa sub 300t oranje
  • Doxa sub 300t zwart
  • Oris Divers Sixty Five
  • Seiko SPB143

0 stemmers

3 likes

Is wel wat flets, je kan beter mijn 147 overnemen. :innocent:

Van de genoemde opties vind ik de SPB ook echt de leukste, voornamelijk om de kastvorm. En op tropic is het een plaatje. Door de SPB ben ik tropic gaan waarderen.

4 likes

:ok_hand:

1 like

Snap wat je bedoelt hoor met een drukke plaat. Dat is de Navitimer zeker en moet je ding zijn. Ik zou het zelf echter geen boekwerk noemen het zijn ook voornamelijk cijfers en geen letters :grin:. Dat boekwerk idee heb ik bijvoorbeeld wel bij een Pelagos met 5 lijnen text. Dat dient mijn inziens geen doel en stoort mij meer dan de Navi met al zijn cijfertjes.

image

12 likes

Noujah misschien dan😂

1 like

De ORiS met deze wijzerplaat is toch niet meer in de collectie :thinking:

HAaha ik lees je reden waarom hij weg gaat en precies de reden waarom ik niet te snel iets koop nu. Genoeg impuls aankopen gedaan

Is dat zo, eens kijken. Maar het hoeft allemaal niet nieuw te zijn

1 like

Twijfels mbt een mogelijke ‘upgrade’ van mijn huidige GS. De verschillen tussen beide modellen zijn legio en ik zit dus flink in dubio. Ben gewoon even benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken en wat jullie redenen zijn om het wel/niet te doen.

• superquartz (-5/+5 p/j) vs spring drive
  • (redelijk) sportief vs klassiek
  • staal (met optie voor leer) vs leer
  • kastvorm
  • 3k vs +/- 4k
  • Limited vs non-Limited
  • SBGP007 quartz
  • SBGA293 spring drive

0 stemmers

(foto credit @ThaPapper)

6 likes