Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

De blauwe wat mij betreft.

1 like

Bedankt mannen.

13 likes

Misschien helpt een beetje toelichting dan :smile: Die rode GMT tekst en wijzer vind ik mooier bij de zwarte bezel omdat het dan een detail is dat eruit springt. Bij de blauw zwarte bezel vind het niet passen omdat het botst met het blauwe. Bij een blauw rode bezel kan het dan weer wel.

2 likes

Die Speedmaster moest 42 zijn en nie zo dik dan kon m’n “gewone” Speedmaster meteen er voor wijken

1 like

Zoiets als deze (foto credit Bulang and Sons)?

5 likes

Blancpain vs Glashütte Original. Welke van deze drie geniet de voorkeur?

• Blancpain Fifty Fathoms (Titanium)
  • Glashütte Original SeaQ Panorama Date (Staal)
  • Glashütte Original SeaQ Panorama Date (Staal/Goud)

0 stemmers

1 like

We doen een goud battle. Realistisch want heb niet de drang iets te verkopen of kopen.

2023 goud. Hoop wel uiterlijk dit na jaar duidelijkheid te krijgen. Passen passen passen

1. Vc partimony black want ja eigen heeft mijn collectie een zwarte wijzerplaat nodig.

1. Toch weer een lichte wijzerplaat want die guiloche :blush:

1. Zwart
    1. Guilloche

0 stemmers

Geen van beiden. Als het dan toch VC moet zijn en goud.

4 likes

Als de BP 40 mm was zou ik die kiezen. Maar de diameter laat mij kiezen voor de glashutte.

1 like

Zwart. Zwart en goud is zoveel mooier dan een lichte plaat en goud.

Twee van mijn daily’s

BB 58 is net nieuw en de Datejust zit al 3 jaar in de collectie. Ben benieuwd wat het HF ervan vindt!

[spoiler][poll type=regular results=always public=true chartType=bar groups=vertrouwensniveau_0,vertrouwensniveau_1,moderators,vertrouwensniveau_3,vertrouwensniveau_2,vertrouwensniveau_4]

BB 58 blue vs 16220

• BB58
  • Rolex datejust 16220
    [/poll]
    [/spoiler]

Los van dat de poll niet werkt, zou ik niet kunnen kiezen. Dit is juist een perfect duo, als dat ook een optie is.

1 like

Aah bedankt, redelijk nieuw op het forum dus weet nog niet precies hoe alles werkt!

1 like

Geen idee wat ik hieruit ga leren, maar ik wil het wel even weten:

Cartier tank solo large. fotorechten @Rolopalooza .

Aquastar deepstar II

• cartier tank solo large
  • aquastar deepstar II

0 stemmers

1 like

:laughing: Ik heb op de Aquastar gestemd. Vind de Cartier ook best leuk. Maar zoiets draag ik gewoon niet. Dat blijft voor eeuwig in de horlogekist liggen.

1 like

Moet eerlijk bekennen dat ik hetzelfde gevoel had tot ik fotos zag passeren van de tank op een stoffen bandje en op een molequin met contrasterend stiksel. Zo zou ik hem ook wel dragen met een T-shirt en jeans

1 like

Ja, misschien kan dat ook best wel. Maar ik vind een duiker gewoon beter bij mij passen dan een dresser. :ocean:

1 like

In een (mijn) vorige battle verloor de Aquastar glansrijk van een Seiko SPB. En toch … het ding doet me iets.

2 likes

Niet op die schrale aziachtige pols letten maar gewoon de horloges

VC of RLX
  • VC overseas zilver
  • Daytona panda

0 stemmers

1 like

Oef, ja. Groot verschil inderdaad. Ik merk wel dat op het forum een grote voorkeur voor horloges op staal leeft. Mogelijk is dat een uitleg. De foto van de aquastar in jouw pol was op nato gemonteerd. Of zouden stemmers de Ø37 als te klein bestempelen?

1 like