Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Voor diezelfde doekoe als die Lange zou ik een Selma Hayek aanschaffen. Ik ga je zeggen dat ik daar meer lol van zou hebben.

3 likes

Ik heb dit vaker gehoord en tot op zekere hoogte eens, behalve dat een niet-geschroefde kroon ook fragieler is en dus sneller beschadigd en water doorlaat als er iets tegen komt (of als jij tegen iets aankomt, zoals de rand van een zwembad)

1 like

Anecdotisch; mijn enige horloge wat ooit nog lek is geweest was een Seiko Baby Tuna met 200m WR en schroefkroon. Glaspakking bleek niet goed, volledig door Seiko hersteld onder garantie. :slight_smile:

Maar dat klopt, schroefkroon en crown guards zijn er om de kroon gegarandeerd gefixeerd te houden. Behoudens klappen op de kroon doet een gewone het echter prima.

1 like

Dus de Kroon van Selma is fragiel en laat water door. Maar wat is dan precies het probleem?

2 likes

Dat was wel heel makkelijk. Dat horloge is niet om aan te gluren. Dus voor Salma (zo geschreven) gestemd. En een Hayek, uit de Swatchstal, dus kwalitatief ook wel :+1:
Toch nog erg goed gelukt ook, met zo’n oom. :wink:

3 likes

Eindelijk een goed idee!! :rofl:
Selma Hayek all the way! :+1:

1 like

OG of E-commerce (rechts) EP?

• Original
  • E-commerce

0 stemmers

Bedankt @tompj :+1:t2:

2 likes

Ik zeg nu nog e-commerce vanwege de minutetrack, maar dat wordt op een gegeven moment misschien een beetje too much als je hem draagt.

1 like

Uhm ja, waarom niet? E-commerce vind ik mooier als ik zou moeten kiezen.

1 like

image

Ik ben het helemaal eens met @rorymoer, ik vind de gouden Speedmaster zijn prijs echt niet waard. Ik heb die nieuwe in goud twee keer omgehad en de afwerking was gewoon als een normale Speedmaster. Zelfs redelijk scherpe randjes op de bracelet. Ik was helemaal niet impressed terwijl ik het op de foto’s een mooie combi vind. De dial en bezel zijn ook te simpel vind ik voor die prijs. Mijn stem gaat naar de Lange / Santos :blush:

4 likes

Nee, die keus is al gemaakt. Ik heb de OG en zou niet gaan zoeken naar een ECommerce. Die vind ik wel mooier, dat dan weer wel :slight_smile:

2 likes

Met die eisen valt er wel veel af ja. Misschien die nieuwe aqua terra in groen? Ben niet zo heel erg thuis in de heren modellen :slightly_smiling_face:

Hoewel ik echt Cartier fan ben voel ik deze Santos gewoon niet zo. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken dat het ineens een populair model is en er veel mee lopen, dan haak ik vaak af.

1 like

Zou ik ook niet doen. Beide prachtig.

Net als deze:

7 likes

Wel gaaf hoor. Zwart vind ik mooier dan wit.

6 likes

Ps, deze ook gepast. Wat een gaaf horloge. Zou ik wel mijn dj41 moeten opofferen🤔

11 likes

Je moet ook niets verkopen zeg ik altijd, krijg je spijt van :rofl:. Natuurlijk die Breitling, daar staat tenminste de pip op de goede plek :wink:.

1 like

Voor de vakantie:

Rubber
  • Black Bay 58 op blauwe Vanguard
  • Black Bay 58 op witte Tropic

0 stemmers

Brrr…nee, dankjewel.

Misschien moet ik maar weer even terugschakelen. Het is nu net alsof ik met een knappe vrouw getrouwd ben, maar naar het negentienjarige buurmeisje zit te gluren.

17 likes

Mag.
:rofl::+1:

1 like