Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Han die Lange kan nog wel een keer als je oud bent. Nú wil ik bij jou gewoon gouden Rolex zien. Dit zum Beispiel

1 like

Omdat ik toch wel een beetje spijt heb van de verkoop van m’n Colt, maar ook wel een budget heb waar ik mee moet werken :sweat_smile:

• Doorsparen en gaan voor de Breitling
  • Nou, die Veneziane is echt niet verkeerd hoor! Why not?!

0 stemmers

1 like

Mooi spul hoor.

3 likes

Ik kan mij daar niet zo druk om maken, man. Een goede deal is een goede deal en ik hou niet van zoveel rationaliteit, daar is dit niet de juiste hobby voor.

Word ik er blij van? -> Ja -> Ga ik geld doorspoelen? -> Nee -> Oke, joepie.

2 likes

Zeker optie 2, de speedy!

Ik mis alleen een alternatief voor de Santos. Of moet die er sowieso komen?

1 like

Geen speld tussen te krijgen. Ik bekijk sowieso alles te rationeel en deze situatie te veel vanuit een niet-flipperaar oogpunt.

1 like

Jij flippert zo snel dat je eerst die Veneziane maar eens moet proberen :slight_smile: Kan je altijd nog upgraden en heb je 2x lol :slight_smile:

3 likes

Die staat wel bovenaan als 100m WR op bracelet, maar als je een andere suggestie hebt hoor ik het graag!

1 like

Kijk, dit zijn dus woorden waar een oude grijze man als gif’je niet kan ontbreken:

true-kill-bill

5 likes

Hands down de Cervo Volante in blauw. Man, wat leuk. Alleen jammer van de 50m WR.

Hoe dan ook kan een daily in mijn beleving nooit een duiker zijn. Dat zijn vrijetijdshorloges.

2 likes

Jij weet net zo goed als ik dat aventurijn gimmicky is, dus ik zou gewoon exact de Saxonia scoren die je hebt laten gaan om die Großdatum te bekostigen, en er een Santos bij nemen. Dan heb je Blauw - Champagne - Wit - Hout - Zwart in de verzameling met de DJ, Speedy en DD die je nu al hebt.

Oh, en ik zou mogelijk een Santos pakken met gewone vierkante bezel, niet de moderne die over loopt. Eigenlijk zou ik als ik jou was ook terug kopen wat je had en dan gewoon even rustig aan gaan doen of zo. :slight_smile:

1 like

Met zoveel mooie horloges in de wereld terug naar het bekende in plaats van een nieuw avontuur? Ik voel de boos gewoon borrelen nu.

Never shall I ever.

3 likes

Wie steeds verandering omwille van verandering najaagt introduceert een grote constante in z’n leven. :slight_smile:

Goed is gewoon goed.

7 likes

Zolang hij begrijpt dat het de verandering en droom is die hij najaagt en niet het goed, is dat toch prima?

1 like

Nja,

De Santos die hij had paste wel echt, echt goed bij hem, net als z’n trouwe eerste DJ die hij al tijden heeft. Het najagen van zo veel mogelijk horloge-ervaringen kan er ook in resulteren dat je ze allemaal als hetzelfde gaat zien. Da’s een ex-lid hier ook al eens overkomen.

Ik denk dat een vaste kern van horloges waar je een band mee opbouwt gekoppeld aan één plek voor een wissel-trofee misschien de weg is. :slight_smile:

3 likes

Die spikkeltjesplaat op de lange heb je het al maanden over dus koop die nou maar een keer

1 like

Ik heb het ook al maanden over Salma Hayek aanduwen, dat zegt niet zoveel hoor.

5 likes

50m is inderdaad wat aan de lage kant… Echter kijkend naar de realiteit zal hij nooit meer water zien dan een kraan of tuinslang. De schroefkroon geeft ook best wat robuustheid. Ter vergelijk heeft mijn GS geen schroefkroon maar toch 100m… Het vertrouwen in de GS is daardoor gevoelsmatig wat lager op dat vlak.

1 like

Pakkingen maken de waterdichtheid, in mijn beleving. De schroefkroon heeft als hoofdfunctie dat je zeker weet dat de kroon niet open getrokken is en de pakkingen dus afdichten. Maar een dichte kroon is een dichte kroon.

Bovendien heb ik inherent vertrouwen in Grand Seiko. :smirk: Ik ben wel bevooroordeeld. :+1::+1:

Han’s volgende acquisitie:

0 stemmers

4 likes