Afgezien van de prijs heb ik genoeg Day-Dates gehad, dan vind ik een gouden Speedy toch spannender.
Kan het me voorstellen, vind de Speedy ook heel gaaf
Als ik zou mogen kiezen tussen de GG en de Everose Chocolate DD met Baguettes dan zal ik het behoorlijk lastig vinden . Zijn allebei stunning
Van de opties heb ik gekozen voor optie 2
Ik ben niet speciaal fan van Lange, en ik weet dat er hier op het forum nog al eens kritiek word gegeven op dit model, maar ik vind dit net de mooiste die ik al gezien heb. Daarom optie 1. Met of zonder de gewone speedy.
Ja pohh classy deze ! En prachtig uurwerk
Voor de rest zie ik inderdaad geen belemmeringen
Kremer Emmen heeft hem nieuw liggen voor zoân âŹ30k
Speedy eruit, Santos erin.
Ik word gewoon een beetje kwaad als je die Moonphase vaarwel gaat zeggen, maar blij als de Speedy vertrekt t.g.v. de Santos
Het smoelt toch heerlijk zo.
Nou bij mij niet leer plakt heel irritant.
Met zoân Santos ben jij heel snel klaar. Gouden Speedmaster is wel echt cool. En die ALS met die spikkels is niks joh.
Ik ga niks meer halsoverkop doen hoor, dus no worries. Jij ziet hem zeker nog!
Wie ben jij en wat heb je met onze Tom gedaan?
Dit is dan weer wel een geinige Speedy
Ik heb optie twee gekozen omdat ik de Sedna speedmaster heel vet vind. Toch heb ik moeite met de rĂșĂm 30K premium voor goud. Zou mij steken dat een 7.6K horloge ineens 40K wordt door het materiaal. Dat is een factor 5-6, ik zou er max factor 3-3.5 redelijk vinden. Blijft hetzelfde uurwerk en afwerkingsniveau
Vind dat bij vintage (edelmetalen) Rolex beter in verhouding. Daar is het vaak factor 2.5/3. En die ALS is er alleen in goud, dus heb je dit probleem ĂŒberhaupt niet
Absoluut optie 2. Toevallig degene die al weken in mijn hoofd zitâŠ
Gaat er hier niet komen.
Ok, wel⊠ik zit nog in de ontkenningsfase.
en gewoon een sd43 kopen
daâs geen Swatch âColabâ neem ik aan
Dit lijkt goed inderdaad! Mag ik nog es vragen welke dit is? En tapered ie wel?